اخبار داغ

افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی در تویسرکان؛

کارخانه قطعه‌بندی مرغ تویسرکان305تن تولید روزانه دارد+عکس

کارخانه قطعه‌بندی مرغ تویسرکان305تن تولید روزانه دارد+عکس
همزمان با هفته دولت 6 طرح دیگر در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد و در این میان بازدید از کارخانه قطعه‌بندی مرغ طپش با اشتغالزایی برای 13 نفر و ظرفیت بسته‌بندی 305 تن به صورت روزانه از برنامه های بود که توسط مسئولان شهرستانی انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان  از روند فعالیت کارخانه قطعه‌بندی مرغ پارس طپش بازدید کردند، این کارخانه با آورده بیش از دو میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

کارخانه قطعه‌بندی مرغ طپش با اشتغالزایی برای 13 نفر و ظرفیت بسته‌بندی 305 تن به صورت روزانه خدمات‌دهی دارد.

,

, ,

این اشتغال‌زایی طبق گفته مسئول این کارخانه در مراحل بعدی کار به 50 نفر ارتقاء خواهد یافت.

,

با حضورفرماندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولان شهرستان کلنگ‌زنی پروژه عملیات آب و خاک در تعاونی تولید روستای ولاشجرد با اعتبار اولیه 600 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور با احداث سه هزار متر کانال، پنج هزار متر راه دسترسی، دو عدد پل ماشین‌رو و 32 دهنه آبگیر توسط مسئولان ارشد شهرستان انجام شد.

,

, ,

بازدید مسئولان شهرستان از کارخانه فرآوری خاک رس در روستای ولاشجرد از دیگر برنامه های هفته دولت در تویسرکان بود.

,

این کارخانه از سال گذشته با اخذ پروانه بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری 253 میلیون تومان و اشتغال‌زایی برای سه نفر آغاز به کار کرد، ظرفیت تولید این کارخانه به طور سالانه 50 هزار تن، فرآوری خاک رس است.

,

طرح آبیاری تحت فشار محمد سلیمانی با هزینه اعتبار 96 میلیون تومان به وسعت 10 هکتار و طرح آبیاری تحت فشار خدامراد سلیمانی با صرف اعتبار 71میلیون تومان با حضورفرماندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسؤولان شهرستان افتتاح شد.

,

به گفته مسئولان تاکنون پنج هزار و 500 هکتار از اراضی تویسرکان زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته است.

,

, ,

عملیات اجرایی مدرسه روستای قلی‌لاله علیا با اعتبار 150 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب، بازسازی و نوسازی در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان آغاز شد.

,

همچنین کلنگ احداث مدرسه روستای درواز با اعتبار 150 میلیون تومان از محل اعتبار سازمان نوسازی توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس به زمین زده شد.

,

بهره ‌برداری از گازرسانی به سه روستای قلی‌لاله علیا، ابرلاق علیا و ابرلاق سفلی با 10 هزار و 497 شبکه تغذیه و توزیع و نصب 70 انشعاب برای 90 خانوار  که با حضورفرماندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه