اخبار داغ

زنان در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن هستند

زنان در خط مقدم مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن هستند
فرماندار شهرستان بهار در مراسم تجلیل از اعضای گروه کارشناسی بانوان شهرستان بهار با اشاره به اینکه امروز زنان ایرانی همانند سالهای انقلاب و دفاع مقدس در سنگر اول مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از شبنم ها، محسن مرادی پناه اظهار داشت:امروز اگر زنان ایرانی مدیریتی مطلوب در کانون خانواده خود داشته باشند مسلما میزان نابهنجاریهای اجتماعی موجود کاهش خواهد یافت.مرادی پناه افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از نابهنجاریهای اجتماعی و مشکلات اقتصادی موجود ریشه در فرهنگ دارد باید با بسترسازی مناسب برای فرهنگسازی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی در راستای خنثی سازی مشکلات کشور برآییم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  , به نقل از شبنم ها، محسن مرادی پناه اظهار داشت:امروز اگر زنان ایرانی مدیریتی مطلوب در کانون خانواده خود داشته باشند مسلما میزان نابهنجاریهای اجتماعی موجود کاهش خواهد یافت.مرادی پناه افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از نابهنجاریهای اجتماعی و مشکلات اقتصادی موجود ریشه در فرهنگ دارد باید با بسترسازی مناسب برای فرهنگسازی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی در راستای خنثی سازی مشکلات کشور برآییم., شبنم ها,

وی اذعان داشت: متقابلا مسئولین نظام هم باید بستر را برای فعالیت اقشار مختلف جامعه به خصوص زنان در قالب نهادهای غیر دولتی برای فرهنگ سازی مهیا کنند، چراکه زنان با فعالیت در عرصه های اجتماعی می توانند در حل مشکلات موجود جامعه موثر واقع بشوند.

,

مرادی پناه با بیان این مطلب که امروز زنان در 50 درصد از مسائل اجتماعی و سیاسی سهیم هستند، گفت: زنان ایرانی با حضور سرنوشت ساز خود در پیروزی، استمرار، تثبیت انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس نقش داشتند و اکنون نیز در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با حضور یکپارچه خود اقدامات موثری را انجام می دهند.

,

وی افزود: در سالی که با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کارها را آغاز کرده ایم از جامعه زنان فعال انتظار می رود که فرهنگ کشور را یاری کنند چرا که امروز فرهنگ یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و مسئولین نظام است.

,

مرادی پناه اعلام داشت: نهادهای غیر دولتی و زنان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی می توانند با برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه ازدواج، اسلام، اخلاق و غیره به فرهنگ سازی بپردازند.وی با بیان این مطلب که منظور مقام معظم رهبری از فرهنگ تنها عرصه اخلاق مداری نیست، گفت: منظور مقام معظم رهبری از نام گذاری سال به فرهنگ اجرای طرح های متفاوت با برنامه ریزی مدون در راستای توسعه فرهنگ مصرف، تولید، عرضه و غیره در راستای بهبود اوضاع اقتصادی موجود است.مرادی پناه افزود: وقتی فرهنگ مطرح می شود، تنها یک حوزه و شاخص خاص مطرح نیست بلکه در عرصه های متفاوت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم باید به سمت توسعه فرهنگ جوامع پیش رفت.

,

مشاور امور بانوان استانداری همدان در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان بهار فعال ترین بانوان را در عرصه های اجتماعی استان همدان دارد، اذعان داشت: بانوان شهرستان بهار به لحاظ بالا بودن انگیزه فعالیت در مجامع اجتماعی رتبه برتر را در استان همدان دارند.

,

مینو نیکبخت افزود: اولین تشکل غیر دولتی زنان روستایی در شهرستان بهار تشکیل شده است، بنابراین انتظار می رود که مسئولین دولتی هم از چنین زنان فعالی حمایت های لازم را به عمل بیاورند.

,

نیکبخت با بیان این مطلب که یکی از برکات بزرگداشت یگانه بانوی عالم بشریت توجه ویژه به جامعه زنان است، اظهار داشت: توجه به زنان و حضورشان در جامعه نباید تنها به این هفته و این روز محدود شود، چراکه کشور ما برای پیشرفت و توسعه نیاز به همگامی و مشارکت زنان دارد.

,

وی افزود: زنان ایرانی باید بدانند که در تمامی امور الگویی کامل برای آنان وجود دارد، الگویی که می توانند با پیروی از آن سیره پیامبر گرامی اسلام را پیاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه