اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان قدس:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد اقتدار و توانمندی ملت ایران است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد اقتدار و توانمندی ملت ایران است
در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه شهرستان قدس بیانیه صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از مهتاب قدس؛ سپاه ناحیه شهرستان قدس بمناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را به مناسبت این روز منتشر کرد، متن این بیانیه به این شرح می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مهتاب قدس,

“پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت و توانمندی بی نظیر آن در هدایت افکار عمومی و آگاهی‌ بخشی به جامعه جهانی و ایجاد بستر لازم جهت گسترش و تعمیق گفتمان استکبارستیزی به واسطه روشنگری های صورت گرفته، در سطح منطقه و جامعه بین الملل از همان ابتدا با دشمنی و تهدیدات قدرت های سلطه‌گر روبرو بود، لذا حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌ علیه با تدبیر حکیمانه خود تشکیل سپاه و شکل گیری نیرویی انقلابی، مومن و فداکار برای پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی را به مثابه ضرورتی حیاتی و اجتناب ناپذیر رقم زدند.

,

لذا پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، رسالتی بود که از سوی حضرت امام خمینی (ره) بر عهده سپاه گذاشته شد. تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانگر این مهم می باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت همراه با معنویت، با استفاده از توان و ظرفیت مردمی در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب به مثابه دژ مستحکم عمل کرده و نقش کلیدی خود در ناکامی و شکست توطئه‌ها و انواع تهدیدات بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه های مختلف سخت، نیمه سخت و نرم را به خوبی ایفا نموده است.

,

از کارکردهای ویژه سپاه در صحنه های پاسداری از انقلاب اسلامی علاوه بر حضور موثر در هشت سال دفاع مقدس و مصاف با فتنه آفرینی‌های ضد انقلاب داخلی، می توان به خدمات ارزنده سپاه در عرصه های سازندگی، مردم‌یاری، و کمک به توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف اشاره نمود.

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت دستاوردهای ناشی از سی و چهار سال تجربه حاصل از مجاهدت و مسئولیت پذیری متعهدانه در حوزه های گوناگون، امروزه به یک نهاد تعیین کننده در کشور مبدل شده است، به گونه‌ای که با ورود به هر مقوله‌ای که امنیت، توسعه و پیشرفت ملی اقتضا کند با استفاده از ظرفیت و توان بومی موفقیت های بزرگی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

,

لذا می توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد اقتدار و توانمندی‌های سرشار ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن دانست. در سال های اخیر هم که دشمنان بیداری اسلامی، دایره تهاجمات خود را در حوزه فرهنگ، متمرکز و سطح تهدیدات خویش را گسترده کرده اند، یکی از اولویت های سپاه و بسیج فعالیت در عرصه های فرهنگی جهت خنثی نمودن توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می باشد که انشاا… و به حول و قوه الهی، با تدابیر و منویات مقام معظم رهبری از این میدان نبرد و کارزار هم سربلند وپیروز بیرون خواهد آمد.”

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه