اخبار داغ

صفارهرندی:

جریان منتسب به بیوت جهل،فایل صوتی منتظری را منتشر کردند/منافقان، نسخه داخلی جریان داعش هستند

جریان منتسب به بیوت جهل،فایل صوتی منتظری را منتشر کردند/منافقان، نسخه داخلی جریان داعش هستند
عضو مجمع تشخیص مصلحت انتشار فایل صوتی منتظری را در راستای تطهیر چهره منافقین دانست و تصریح کرد: حرکت رزیلانه ای که برای انتقام گیری از امام خمینی (ره) توسط جریان منتسب به بیوت جهل رقم خورد و فایل صوتی منتظری را منتشر کردند، انتشار این فایل سبب روشن شدن ابعاد چهره واقعی منافقین برای ملت ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش قم فردا،محمد حسین صفار هرندی ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دولتمردانی در زمینه سیاست ورزی در کشورمان درخشیدند که به عنوان تابلو مقابل چشم افرادی  که در راستای پیاده کردن عدالت در جامعه هستند حضور دارند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو نمونه برجسته از دولتمردانی هستند که تصویر حاکم و حکومت کننده را در ذهن ملت ایران تغییر دادند.
 
صفار هرندی با اشاره به لزوم الگوگیری از خصوصیات اخلاقی شهید رجایی گفت: شهید رجایی پس از اینکه به عنوان نخست وزیر انتخاب شد هیچ گونه تغییری نکرد، شهید رجایی معلم من بود و کتی داشت که پس از انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر همان کت ساده را استفاده کرد.
 
وزیر ارشاد دولت نهم با اشاره به اقدامات منافقین علیه ملت ایران بیان کرد: 17 هزار ترور توسط جریان نفاق صورت گرفت و خباثت و نجاست جریان نفاق را نمی‌توان با هیچ  توجیهی تطهیر کرد.
 
وی انتشار فایل صوتی منتظری را در راستای تطهیر چهره منافقین دانست و تصریح کرد: حرکت رزیلانه ای که برای انتقام گیری از امام خمینی (ره) توسط جریان منتسب به بیوت جهل رقم خورد و فایل صوتی منتظری را منتشر کردند، انتشار این فایل سبب روشن شدن ابعاد چهره واقعی منافقین برای ملت ایران شد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه منافقان نسخه داخلی جریان داعش بودند، افزود: هزاران نفر از ملت بی گناه ایران توسط منافقین به شهادت رسیدند و این که کسی بخواهد در مقام دفاع از این افراد اقدام کند واقعاً جای تعجب است.
 
صفار هرندی با تاکید بر لزوم افشای چهره واقعی منافقین برای نسل جوان گفت: منافقین جنایت‌های بسیار زیادی انجام دادند و شکنجه‌های سختی علیه مردم بی گناه انجام می‌دادند، منتظری امروز برای منافقین روضه و مصیبت می‌خواند و در راستای تطهیر آنها برآمده است اما این موضوع سبب فراموشی جنایات‌های منافقین نمی‌شود.
 
وزیر ارشاد دولت نهم بیان کرد: شهید رجایی دست امام خمینی (ره) را بوسید که این بوسه نشان داد که همواره مقلد این مرد هستم، شهید رجایی این کار را باب کرد و مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری دو بار این کار را ادامه داد.
 
وی تصریح کرد: احمدی نژاد هنگامی که به مقام ریاست جمهوری رسید این موضوع را انجام داد و گفت قصد دارم کار شهید رجایی را تکرار کنم و دست مقام معظم رهبری را بوسید اما در دولت دهم موضوعاتی پیش آمد و این موضوع تکرار نشد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سه عنصر در انقلاب بسیار مؤثر و تأثیر گذار بود و سبب تفاوت با بقیه انقلاب‌ها شد، گفت: در زندگی شهید رجایی این سه عنصر وجود داشت که از عمق جان اسلام را باور داشت و همچنین مردم گرا بود و این موضوع بسیار ارزشمند است، مردم هنگامی که به مسئولان برسند بایند احساس قرابت کنند و شهید رجایی این گونه بود و خود را خادم ملت می‌دانست که این موضوع زانو زدن در برابر نهج البلاغه امیرالمؤمنین (ع) است.
 
صفار هرندی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولان اظهار داشت: یکی از مسئولان گفته بود که حقوقی که به ما پرداخت می‌شود حق قانونی نیست بلکه حق قانونی ما حقوق‌هایی است که معادل دلار به مدیران همطراز  در دیگر کشورها می‌دهند که این موضوع واقعاً جای تأسف است.
 
وزیر ارشاد دولت نهم بیان کرد: یارانه را باید به قشرهای نیازمند بدهند و افراد ثروتمند نباید هیچ یارانه‌ای دریافت کنند، بسیاری از مردم زندگی خود را با یارانه‌ها می گذارنند و یارنه ها متعلق به این افراد است.
 
وی با اشاره به مباحث مطرح شده توسط دولت مردان در زمینه پرداخت یارانه‌ها تصریح کرد: برخی از مسئولان می گویند که شبی که می‌خواهیم یارانه هارا پرداخت کنیم شب مصیبت است که باید به آنها گفته شود مگر این یارانه‌ها برای شماست، یارانه‌ها متعلق به ملت ایران است و وظیفه دارید آن را پرداخت کنید.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی و مردم داری شهید رجایی افزود: برخی معتقدند که مسئول نباید مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و در مرکز می‌توان مشکلات را حل کرد و دوران حضور در مناطق محروم تمام شده است و باید مدیر به خود برسد و شیشلیگ و آب پرتقال بخورد و نیازی به حضور در میان مردم نیست.
 
صفار هرندی با بیان اینکه افرادی که امروز مدعی آزادی بیان هستند چرا در برابر جنایات داعش سکوت می‌کنند، افزود: برخی از رسانه‌های داخلی در همسویی با جریان رسانه‌ای غرب تصویر کودک سوری را تابلو می‌کنند اما هنگامی که پای جریان داعش و جنایات این گروه تروریستی به میان می‌آید سکوت اختیارکرده و دوگانه عمل می‌کنند.
 
وزیر ارشاد دولت نهم با بیان اینکه ملت ایران همواره نسبت به شهدا مدیون است و باید ادامه دهنده راه آنها باشد، بیان کرد: هنگامی که شهیدی را برای تدفین به دانشگاه آوردند برخی افراد مدعی آزادی بیان نسبت به این موضوع اعتراض کردند و گفتند تا کی باید نان شهید را خورد، در مقابل قهرمان ملی این گونه بی معرفتی می‌شود اما هنگامی که برج‌های دوقلوی آمریکا منفجر شد این افرادی که گفتند نباید حرف شهید و شهادت زد لباس مشکی پوشیدند و عزاداری کردند.
 
وی با اشاره به فتنه 88 و اهانت فتنه گران به امام خمینی (ره) تصریح کرد: برخی افراد هنگامی که در حاشیه امام خمینی (ره) موضوعی گفته می‌شود سکوت می‌کنند اما وقتی به خود امام راحل توهین شد سکوت اختیار کردند، در جلسه مجمع تشخصیص گفتم افرادی که ادعای نزدیکی به امام راحل دارند باید موضع گیری کنند که پس از یک هفته این اقدام را انجام داده و محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه