اخبار داغ

هشدار وزارت‌کشور درباره تبلیغات انتخاباتی زودهنگام

هشدار وزارت‌کشور درباره تبلیغات انتخاباتی زودهنگام
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این که تبلیغات انتخاباتی هیچکس تاکنون شروع نشده است، گفت: شائبه ای درمورد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی وجود دارد که این موارد را رصد کرده و به مراجع قانونی ارجاع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایرنا، محمدحسین مقیمی روز یکشنبه افزود: شائبه فعالیت های انتخاباتی برخی افراد مانند محمود احمدی نژاد وجود دارد که این موارد را رصد می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: اگر با موارد دیگری هم روبرو شویم اطلاعات این فعالیت ها را جمع آوری و رسیدگی می کنیم.
,

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: احمدی نژاد هم یک نفر همانند تمام آحاد ملت و همه مردم است که می توانند در کشور فعالیت سیاسی کنند اما هیچ کس نمی تواند تبلیغات زودهنگام داشته باشد.
,
,

مقیمی با بیان این که وزارت کشور مقدمات کار را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای آینده فراهم می کند، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور از اوایل دی ماه فعال می شود و استان ها نیز به صورت رسمی کار انتخاباتی خود را آغاز می کنند.
,
,

وی در خصوص تامین امنیت مرزها و رصد تحرکات داعش و گروه های تروریستی در داخل مرزها هم اظهار داشت:براساس اعلام وزیر اطلاعات نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ما بخصوص مرزبانان کاملا مرز کشور را کنترل کرده و انشاء الله مشکل خاصی پیش نمی آید.
,
,

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: آنهایی که عبور کرده یا در داخل کشور به گروه های تروریستی پیوسته اند شناسایی و دستگیر شده اند، برخی نیز در حال شناسایی و پیگرد قانونی هستند.
,
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه