اخبار داغ

در هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 3 پروژه مسکن مددجویی، خانه عالم و برق رسانی به روستاهای چگنی

افتتاح 3 پروژه مسکن مددجویی، خانه عالم و برق رسانی به روستاهای چگنی
3 پروژه مسکن مددجویی، خانه عالم و برق رسانی امروز با حضور امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان چگنی به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، قدرت اله ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به پروژه مسکن مددجویی اشاره کرد و بیان داشت: پروژه افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی در روستای مله امیری بخش مرکزی به نمایندگی از 15 مسکن دیکر با اعتبار 480 میلیون تومان امروز افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ، قدرت اله ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به پروژه مسکن مددجویی اشاره کرد و بیان داشت: پروژه افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی در روستای مله امیری بخش مرکزی به نمایندگی از 15 مسکن دیکر با اعتبار 480 میلیون تومان امروز افتتاح و به بهره برداری رسیدند.,

 

,

فرماندار چگنی در ادامه در مراسم افتتاح برق رسانی به روستای زوران چم گفت: با نوسانات برقی که در روستای زوران چم بخش شاهیوند وجود داشت اتوبوستری با اعتبار 400 میلیون تومان جهت تقویت و اطلاح ولتاژ برق نصب شده است که افت ولتاژ با نصب آن برطرف می شود.

,

, ,

وی افزود: پیگیر آن هستیم که خطی از پست سراب دوره به طول 18 کیلومتر با هزینه حدود یک میلیارد تومان احداث شود که فیدر بخش شاهیوند و تشکن را از فیدر زمزم جدا کنیم و امسال بخشی از آن و سال آینده باقیمانده آن اجرا خواهد شد.

,

, ,

ترابی نژاد یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون هدفش محرومیت زدایی است. روستای زوران چم با حمعیت 8 خانواری اش کد استانداری از لحاظ تقسیمات کشوری نداشت و با پیگیرهایی که در استانداری و وزارت کشور داشتیم کد این روستا را برقرار کرده و تمام تجهزات برقی ، اعم از خط 22 کیلوولت، ترانس روستا و شبکه فشار ضعیف در آن اجرا شده و هزینه این طرح 35 میلیون تومان بوده و با توجه به ظرفیت برق این روستا تا ظرفیت 25 خانوار برق روستا جوابگو است.

,

, ,

وی با تاکید بر اینکه برق یکی از پایه های توسعه است و مردم شهرستان چگنی می توانند در کنار آن به اشتغال پایدار دست یابند عنوان کرد: امروز همچنین برق رسانی به 3 غسالخانه سادات تشکن، پیر شمس الدین و دره بادام با اعتبار 15 میلیون تومان  انجام شده که جمعا 450 میلیون تومان در زمینه برق رسانی هزینه شده است.

,

 

,

فرماندار چگنی گفت: بزرگترین پروژه شهرستان چگنی در هفته دولت امسال پروژه چهار خطه سراب دوره  است که فردا توسط استاندار لرستان افتتاح می شود.

,

, ,

ترابی نژاد با بیان اینکه 61 پروژه امسال با اعتبار 35 میلیارد و 370 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می شود تاکید کرد: 450 نفر اشتغالزایی در حین انجام این پروژه ها و حدود 220 نفر اشتغال دائم توسط پروژه های افتتاحی در شهرستان چگنی ایجاد شده است.

,

 

,

 به گزارش خبر چگنی؛ امروز همچنین یک باب خانه عالم که با همکاری اردوهای جهادی و مردم روستا در روستای کله بان 1 ساخته شده بود افتتاح شده و 4 باب خانه عالم دیگر نیز در دست احداث است.

, خبر چگنی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه