اخبار داغ

اقدام ابتکاری مسجد جامع دولت آباد برای ترغیب نوجوانان به مسجد

اقدام ابتکاری مسجد جامع دولت آباد برای ترغیب نوجوانان به مسجد
کثیری گفت: با اجرای طرح ستارگان، نتایج آن هر شب توسط خانواده و خود نوجوان کنترل و بر حسب نظم حضور در نماز جماعت و حضور در جلسه قرآن به آن ها ستاره داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، کانون فرهنگی مسجد جامع دولت آباد در اقدامی ابتکاری اقدام به برگزاری طرح ستارگان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع دولت آباد در توضیح این طرح گفت: فرم تشویقات والدین در طرح ستارگان نماز به والدین داده می شود که والدین بر اساس میزان اهمیت فرزند خود به نماز، میزان احترام به پدر و مادر، استفاده نکردن بیش از حد از گوشی، تبلت و…، میزان رعایت انضباط، موارد تحصیلی و دیگر موارد مذکور در این فرم آن را پر کرده و هر دو هفته یکبار فرم جدید را دریافت کرده و فرم قبلی را تحویل کانون می دهند.

,

مهدی کثیری هدف از اجرای این طرح را تشویق و جذب جوانان به نماز و فراگیری قرآن برشمرد و گفت: با اجرای طرح ستارگان، نتایج آن هر شب توسط خانواده و خود نوجوان کنترل و بر حسب نظم حضور در نماز جماعت و حضور در جلسه قرآن به آن ها ستاره داده می شود.

,

وی افزود: مراسم جشن ستارگان و تقدیر از نوجوانان برگزیده در طرح ستارگان شب گذشته در مسجد جامع دولت آباد برگزار شد که در این مراسم با جمع بندی تقریبا یک ماهه و بر حسب تعداد ستاره هایی که نوجوانان دریافت کرده بودند، جوایزی به آن ها اهدا شد.

,

کثیری خاطرنشان کرد: در این مراسم صابری رئیس اداره ارشاد شهرستان و نوجوانان شرکت کننده در این طرح که شامل حدود ۵۰ نفر پسر و ۲۰ نفر دختر بودند، شرکت داشتند.

,

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع دولت آباد تاکید کرد: از خانواده های محترم تقاضامندیم با همراهی فرزند خود در نماز جماعت فرزند خود را یاری کنند و نظرات و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود در خصوص این طرح و موارد فرهنگی دیگر را ارائه نمایند تا بهبود کیفیت در مسائل فرهنگی مسجد را شاهد باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه