اخبار داغ

امام جمعه بناب؛

مردم تحمل دیدن ساخت و سازهای بی مورد برخی ادرات و بانکها را ندارند/ دریافت حقوق های نجومی بیش از ۲۰ سال سابقه دارد

مردم تحمل دیدن ساخت و سازهای بی مورد برخی ادرات و بانکها را ندارند/ دریافت حقوق های نجومی بیش از ۲۰ سال سابقه دارد
امام جمعه بناب گفت: گفت: در شرایطی که کشور با مشکل شدید اقتصادی روبروست و بیکاری در جامعه غوغا می کند، هزینه های بی مورد برای چنین اماکنی صحیح نیست و مردم تحمل دیدن و مشاهده چنین صحنه هایی را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی شامگاه یکشنبه در دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بناب به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، به موضوع حقوق های نجومی اظهار کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز روی آن تأکید دارند و پیگیری می کنند، تعداد این افراد زیاد نیست ولی در عین حال نباید این اتفاق صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

وی همچنین با بیان اینکه موضوع دریافت حقوق های نجومی مربوط به امروز نیست؛ افزود: این بحث بیش از ۲۰ سال سابقه دارد و در شرایطی که نیاز به وحدت و همدلی در جامعه داریم، عده ای قصد بزرگنمایی این قضیه را دارند و قطعاً تکرار این موضوعات در بین مردم نسبت به کل نظام بدبینی به وجود می آورد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با انتقاد از برخی ساخت و سازهای غیرضروری از سوی برخی ادارات و بانک ها گفت: در شرایطی که کشور با مسکل شدید اقتصادی روبروست و بیکاری در جامعه غوغا می کند، هزینه های بی مورد برای چنین اماکنی صحیح نیست و مردم تحمل دیدن و مشاهده چنین صحنه هایی را ندارند.

,

امام جمعه شهرستان بناب به مسئولان در خصوص استفاده از خودروهای اداری در غیر وقت اداری تذکر داد و تأکید کرد: مردم در شرایط بدی گذران زندگی می کنند و در چنین شرایطی انتظار ندارند مسئولان نظام جمهوری اسلامی از خودروهای اداری در غیر وقت اداری بصورت شخصی استفاده کنند و این اقدامات مردم را نسبت به کل نظام بدبین می کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه