اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل سیاسی

آموزش همه سرکردگان جریانهای تروریستی توسط سازمانهای جاسوسی غرب است/حمایت از جریان مقاومت، بازیچه نگاه سیاسی قرار نگیرد

آموزش همه سرکردگان جریانهای تروریستی توسط سازمانهای جاسوسی غرب است/حمایت از جریان مقاومت، بازیچه نگاه سیاسی قرار نگیرد
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: تروریسم ابزار سلطه غرب در کشورهای اسلامی است تا امنیت این کشورها را مورد تهدید قرار داده و مانع اتحاد و وفاق جهان اسلام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حیدر جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با اشاره به تعریف ترورسیم و بهره‌گیری جهان غرب از این مسئله گفت: یکی از موضوعاتی که آمریکایی‌ها برای استیلاء بر دیگر کشورها و حفظ منافع خود از آن استفاده ابزاری می کنند بحث تروریسم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه غربی‌ها از این واژه بهره‌گیری دوگانه‌ای را دارند، گفت: اقدام عملی که از سوی جریان یا دولتی صورت بگیرد که با منافع غربی‌ها تطبیق داشته باشد مورد تقابل غرب قرار نمی‌گیرد چراکه در راستای حفظ منافع آنان است.

,

, ,

حمایت استکبار جهانی از تروریسم

, حمایت استکبار جهانی از تروریسم , حمایت استکبار جهانی از تروریسم ,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به حمایت استکبار جهانی از تروریسم گفت: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا تروریسم‌ها را شناسایی و مورد آموزش قرار داده و با سازماندهی آنان برای حفظ منافع خود ،تلاش می‌کنند بستر را برای فعالیت تروریست‌ها مهیا ساخته و ضمن تجهیز آنان برای فریب افکار عمومی از تئوری «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم!» استفاده می‌کنند، هر کجا علیه نظام جمهوری اسلامی اقدامی انجام شود در پشت صحنه به سازمان‌های جاسوسی و امنیتی غرب ختم می‌شود.

,

آموزش همه سرکردگان جریانهای تروریستی توسط سازمانهای جاسوسی غرب

, آموزش همه سرکردگان جریانهای تروریستی توسط سازمانهای جاسوسی غرب, آموزش همه سرکردگان جریانهای تروریستی توسط سازمانهای جاسوسی غرب,

جهانبخشی یادآور شد: همه سرکرده‌ها و رهبران جریانات تروریستی در تمام کشورها تحت آموزش و مدیریت سازمان‌های جاسوسی کشورهای غربی کار می‌کنند؛ جریاناتی که با منافع غرب همسو باشد تروریسم خوب و هر جریانی که منافع آنان را مورد تهدید قرار دهد از دیدگاه غرب تروریسم بد است، بنابراین غربی‌ها همه چیز را براساس دید خود و بر اساس منافعشان معنی می‌کنند.

,

وی ادامه داد: تروریسم ابزاری است برای منفعت طلبی غربی‌ها از دیگر کشورها، ابزاری برای حفظ منافع غربی‌ها که در رأس آن آمریکایی‌ها هستند؛ جریانات آزادی‌خواهی(نیروهای مقاومت) که برای حفظ حرمت انسانی با جریانات تروریستی برخورد می‌کنند مورد اتهام تروریست بودن از سوی غربی‌ها قرار می‌گیرند و بالعکس جریاناتی که منافع استکبار را تامین می‌کنند از لیست تروریسم خارج می‌شوند.

,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی ادامه داد: چه می‌شود که جریانی که جنایت کرده از لیست تروریسم خارج می‌شود؟ با چه معیاری؟ متاسفانه غربی‌ها شرم نمی‌کنند از اینکه خودشان حامی و تربیت کننده تروریسم هستند و ایران را به حمایت از تروریسم محکوم می کنند.

,

جهانبخشی در پاسخ به اینکه چرا در جهان اسلام تروریست ها را ساماندهی و به نام گروههای اسلامی به افکار عمومی جهان معرفی می‌کنند؟ گفت: کشورهای اسلامی مدت‌ها مستعمره دنیای غرب بوده اند و امروز با موج بیداری اسلامی مستکبران دیگر نمی‌توانند به مانند گذشته بر جهان اسلام سلطه داشته باشند بنابر این به دنبال این هستند تا با ایجاد تفرقه و اقدامات تروریستی، هرج و مرج ایجاد کنند تا بتوانند منافع خود را حفظ کنند.

,

تروریسم ابزار سلطه غرب در کشورهای اسلامی

, تروریسم ابزار سلطه غرب در کشورهای اسلامی, تروریسم ابزار سلطه غرب در کشورهای اسلامی,

وی افزود:استکبار جهانی برای اینکه به سلطه دیرینه خود دست پیدا کند، دست به چنین اقداماتی می‌زند تا ضمن ایجاد اسلام هراسی و ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی منافع خود را حفظ کند؛به عنوان مثال آمریکایی‌ها داعش را که حافظ منافع‌شان است را مسلح می‌کند.

,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به جنگ نیابتی روی آورده تا منافع خود را حفظ کند، یادآور شد: تروریسم ابزار سلطه غرب در کشورهای اسلامی است تا امنیت این کشورها را مورد تهدید قرار داده و مانع اتحاد و وفاق جهان اسلام شود.

,

جهانبخشی حامی تروریسم خواندن ایران را از سوی غربی‌ها مضحک خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۷ هزار شهید ترور دارد ولی دنیای غرب به راحتی از این موضوع چشم پوشی می‌کند، حتی امروزه غربی‌ها جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم می‌خوانند؛ اگر شاهد حمایت غرب از منافقین هستیم به خاطر این است که نظام اسلامی کشوری مستقل بوده و دیگر زیر سلطه آنان نیست.

,

دیدگاه تبعیض‌آمیز و دوگانه غرب به تروریسم

, دیدگاه تبعیض‌آمیز و دوگانه غرب به تروریسم , دیدگاه تبعیض‌آمیز و دوگانه غرب به تروریسم ,

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب دیدگاهی تبعیض‌آمیز و دوگانه نسبت به تروریسم دارد ادامه داد: هر جریانی را که در دیگر کشورها فعالیت کند و با منافع استکبار همسو نباشد از نظر غربی‌ها تروریسم است و آن را محکوم و سعی می‌کنند گروه‌های تروریستی مورد حمایت خود را در این کشورها تربیت کنند تا به منافع مورد نظرشان دست پیدا کنند.

,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: تروریسم مورد حمایت غربی‌ها نیز تا مدتی قادر به ادامه حیات خواهند بود؛ چراکه غربی‌ها در حرکتی دیگر برای اینکه چهره واقعی‌شان افشا نشود؛ با همان تروریست‌ها برخورد کرده و آنان را نابود می‌کنند.

,

جهانبخشی یادآور شد: غرب و استکبار جهانی هرگز اسرائیل غاصب را که کودک کش است محکوم نمی‌کند ولی در مقابل جریان‌های آزادی‌خواه را محکوم می‌کند، اگر آل‌سعود و آل‌خلیفه در دنیای اسلام دست به جنایت می‌زنند برای این است که اطمینان دارند دنیای غرب آنها را  مورد حمایت قرار داده و هرگز محکوم نمی‌کنند.

,

وی افزود: انسانیت برای غرب معنا ندارد آنچه که برایشان مهم است حفظ منافع و سلطه ستمگرانه خودشان است؛ استکبار جهانی ناقض حقوق بشر است؛ در جنایات بحرین و امثال آن دستگاه سلطه‌گرانه غرب مانع از این می‌شود که افکار عمومی بیش از این متوجه اقدامات تبعیض‌آمیز و خبیثانه آنان شود.

,

توافق با FATF  برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران است

, توافق با FATF  برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران است, توافق با FATF  برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران است, FATF ,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی در ادامه گفت: غربی‌ها تلاش می‌کنند کشورهایی که در تضاد با منافع غرب از جریانات آزادی‌خواه حمایت می‌کنند را محدود کنند؛ توافق با FATF  یا همان صندوق پولشویی غرب برای محدود کردن جمهوری اسلامی ایران است.

, FATF ,

استفاده ابزاری غرب از قوانین خودساخته بری حمایت یا محکومیت کشورها

, استفاده ابزاری غرب از قوانین خودساخته بری حمایت یا محکومیت کشورها, استفاده ابزاری غرب از قوانین خودساخته بری حمایت یا محکومیت کشورها,

جهانبخشی یادآور شد: این توافق برای این است که جمهوری اسلامی ایران را در یک اقدام انجام شده قرار دهند، بنابراین غربی‌ها از قوانینی که خود وضع کرده‌اند استفاده ابزاری می‌کنند تا خودشان آزاد باشند و دیگر کشورها را که از جریانات آزادی‌خواه حمایت می‌کنند را محدود کنند.

,

آمریکا اول تروریسم عالم

, آمریکا اول تروریسم عالم , آمریکا اول تروریسم عالم ,

وی افزود: اگر قرار باشد کشوری به پولشویی محدود شود ابتدا خود آمریکاست چراکه تمام تجهیزات و سلاح‌های مورد نیاز را آنان در اختیار گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند اما برای فرار خودشان جمهوری اسلامی ایران را در مخمصه‌ای قرار می‌دهند که بعد بهانه‌ای داشته باشند تا مانع حمایت ایران از جریانات آزادی‌خواهانه شوند.

,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی آمریکا را اول تروریسم عالم دانست و گفت: برای توافق ایران با صندوق پولشویی، دولتمردان ما بایستی همه ابعاد را در نظر بگیرند مبادا غفلت کنند، متوجه این موضوع باشند که هدف دشمن آسیب زدن به حیثیت نظام اسلامی است.

,

تضعیف مقاومت، هدف از توافق FATF 

, تضعیف مقاومت، هدف از توافق FATF , تضعیف مقاومت، هدف از توافق FATF ,

جهانبخشی تاکید کرد: دولتمردان باید به قوانین مسلط باشند تا کمک‌های خیرخواهانه و بشر دوستانه برای استقلال یک امت را به عنوان حمایت از تروریسم و بهانه‌ای در دست غرب قرار ندهند؛ هدف از این توافق در حقیقت تضعیف مقاومت است و دولتمردان ما باید هوشیارتر از آن باشند که فریب غرب را بخورند.

,

حمایت از جریان مقاومت، بازیچه نگاه سیاسی قرار نگیرد

, حمایت از جریان مقاومت، بازیچه نگاه سیاسی قرار نگیرد , حمایت از جریان مقاومت، بازیچه نگاه سیاسی قرار نگیرد ,

وی افزود: دولتمردان باید پاسخگوی مجلس، شهدا و امت اسلامی باشند، جریان مقاومت عزت و آبروی جهان اسلام است و نباید بازیچه نگاه سیاسی قرار گیرد؛ دولتمردان‌مان نباید به راحتی زیر بار قوانینی که غربی‌ها برای حفظ منافع خود وضع کرده‌اند، بروند.

,

توافق با FATF   امنیت ایران را به خطر  می اندازد

, توافق با FATF   امنیت ایران را به خطر  می اندازد , توافق با FATF   امنیت ایران را به خطر  می اندازد , FATF ,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: توافق با صندوق پولشویی متاسفانه امنیت ایران را به خطر خواهد انداخت و هزینه‌های بسیاری را در این بخش بر کشور تحمیل می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه