اخبار داغ

مهار آتش سوزی پرشیا در خیابان استخر

مهار آتش سوزی پرشیا در خیابان استخر
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی خودروی پرشیایی که در خانه مسکونی واقع در خیابان استخر مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: آتش سوزی خودروی پرشیایی که در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه با 15 واحد در خیابان استخر اعلام شد، با کمک آتش نشانان مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: آتش سوزی خودروی پرشیایی که در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه با 15 واحد در خیابان استخر اعلام شد، با کمک آتش نشانان مهار شد.,

وی تصریح کرد: این اتفاق در ساعت 5:26 دقیقه بامداد امروز رخ داد که در پی تماس با سازمان، 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبام هیدرولیک و تشک نجات به محل اعزام شدند.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند بیان کرد: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات عملیات نجات را در دستور کار خود قرار داده و 13 تن از ساکنان این مجمتع مسکونی را خارج کردند و به محل امن انتقال دادند.

,

 

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک مرد دچار سوختگی از ناحیه دست و 3 نفر نیز دود گرفته شده بودند که تحویل اورژانس شدند، بنابراین عملیات در ساعت 6:47 دقیقه پایان یافت، علت حریق خودرو نیز در دست بررسی است.

,

 

,

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه