اخبار داغ

پروژه‌های عمرانی درچالدران کلنگ ‌زنی و افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی درچالدران کلنگ ‌زنی و افتتاح شد
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ،9 پروژه‌های عمرانی درچالدران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران،بعد ظهر  دیروزبا حضور  صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ،فرماندار چالدران،امام جمعه و اعضای شورای اداری چندین طرح عمرانی کلنگ زنی بو افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

این پروژه‌ها شامل هفت پروژه افتتاح بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید بهشتی با اعتبار3 میلیارد و700 میلیون ریال و بازدید از ساختمان نیمه تمام اورژانس  با اعتبار35میلیارد ریال و کلینیک تخصصی با اعتبار 15میلیارد ریال و گازرسانی در روستاهای این شهرستان، شبکه توزیع گاز در 38 کیلومتر و ایستگاه تقلیل فشار گاز است که با بهره‌برداری از این پروژه 550 انشعاب جدید در این شهرستان افزوده خواهد شد.

,

علاوه بر این شش مدرسه ابتدایی نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شده است که این مدارس به همت خیرین و در 350 مترمربع در روستاهای شهرستان چالدران احداث خواهد شد.

,

برای اجرای این 9 پروژه 70 میلیارد ریال هزینه خواهد شد که بخش از این اعتبارات از سوی خیرین مدرسه‌ساز شهرستان چالدران تامین و بخش دیگری نیز از محل اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.

,

 

,

یادمان شهدای شهرستان چالدران نیز افتتاح شد که در این خصوص یادمان شهدا با ارتفاع 77 متر و به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال اجرایی شده بود.

,

 

,

فرماندار چالداران در آیین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و عملکرد اجرایی توسط دولت برای مردم در بخشهای مختلف است.

,

کریم حسین‌زاده با بیان اینکه این هفته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی متعددی در این شهرستان بودیم، اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه شهرستان چالدران خواهیم بود.

,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, ,

 

,

 

,
 
,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, ,

, ,
 
,

 

,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه