اخبار داغ

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری؛

گلستان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر / کشت خشخاش در شرق گلستان را تایید نمی کنم

گلستان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر / کشت خشخاش در شرق گلستان را تایید نمی کنم
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: گلستان به لحاظ ترکیب جمعیتی و مهاجرپذیر بودن برای ما مهم است و معتقدیم گلستان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از یک دهه از اینکه در استان گلستان حضور دارم خوشحالم چرا که این استان همواره خاطرات خوب و خوشی برایم داشته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

سردار مویدی گفت: یکی از رویکردهای جدی ما تمرکز بر روی ماده 16 است و نگاه ما در این زمینه علمی ، دانش محور و تخصصی است که همه معتادین باید از ماده 15 عبور کنند و به ماده 16 برسند که اگر اقدام نکنند مجرم شناخته می شوند .

,

وی با بیان اینکه در قالب طرح شوشتری در استان گلستان اقدامات خوبی صورت گرفته، تاکید کرد: در همین راستا سه نقطه آلوده استانی با هماهنگی مسئولان استانی پاکسازی و زیباسازی شد و چهره این نقاط از خرده فروشان و تزویع کنندگان مواد مخدر پاک شد اما حلقه های بعدی کار هم باید مد نظر قرار بگیرند .

,

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری خاطرنشان ساخت : در حال حاضر نوع جدیدی از مواد مخدر که در آزمایشگاه آزمایش شده باشد و از نظر علمی تایید شود نداریم و همان چیزهایی که در گذشته وجود داشته همانها هستند .

,

مویدی با با بیان اینکه حرف های زیادی در این زمینه وجود دارد اضافه کرد: مرجع ملی ما همان مواد مخدر صنعتی و سنتی قبلی است و هنوز ماده جدید در آزمایشگاه کشف نشده است .

,

وی یادآور شد: گلستان به لحاظ ترکیب جمعیتی و مهاجرپذیر بودن برای ما مهم است و معتقدیم گلستان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر می باشد لذا از حوزه مقابله خواستیم که حساسیت های لازم را داشته باشند و اصحاب رسانه هم در این زمینه کمک کنند چرا که ما در کنار رسانه ها تا بحال توفیقات زیادی داشتیم .

,

سردار مویدی در جواب سوالی در خصوص کشت خشخاش در شرق گلستان بیان کرد: اینکه در شرق استان گلستان خشخاش کشت شود را تایید نمی کنم اما ممکن است در هر نقطه ای از کشور از جمله گلستان بصورت موردی فردی بخواهد چنین کاری بکند .

,

وی تاکید کرد: مواد مخدر صنعتی مرموز است و ظاهری فریبنده دارد و با جلوه هایی چون لاغری و زیبایی اندام و ... مخاطب را گول می زند اما اثرات نامطلوبی بر انسان دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه