اخبار داغ

مهاجرانی: قطر خطرناک شده است

مهاجرانی: قطر خطرناک شده است
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که دلیلی برای عدم پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت مهاجرانی در مورد اولین بازی تیم ملی مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 گفت: بازی‌های گذشته نمی‌تواند دلیلی برای برد حتمی ایران در بازی پنجشنبه شب باشد. هر چند قطری‌ها با موقعیت مالی مناسب، پیشرفت کرده‌اند و خطرناک‌تر از چهار سال قبل هستند، اما هویت فوتبالی را نمی‌توان با پول خرید. آنها تیم خوبی دارند و بازیکنان باکیفیت خارجی هم جذب کرده‌اند، ولی تیم ملی ایران قدرت شکست دادن حریف را دارد.

وی ادامه داد: قطر در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی گرفته است، ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و مردم هم از ملی‌پوشان حمایت می‌کنند. ما باید از تمامی فرصت‌ها برای گرفتن سه امتیاز در اولین بازی استفاده کنیم.کسب اولین برد در روحیه تیمی ایران و همچنین برای بازی‌های بعدی بسیار مهم است. اعتقاد من این است که دلیلی برای پیروز نشدن ایران در این مسابقه وجود ندارد.

مهاجرانی در خاتمه تصریح کرد: ایران به یک تنفس جدید نیاز داشت و کی‌روش با تغییر بازیکنان تیم ملی، نفس جدیدی به تیمش داد. قبلا آندو و نکونام شُش‌های تیم ملی بودند که حالا جواد خداحافظی کرده اما آندو و عزت‌اللهی در میانه میدان هستند و در خط حمله هم بازیکنان بسیار خوبی مثل سردار آزمون داریم. ما در همه پست‌ها از قطر برتر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

منبع: مشرق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه