اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی :

دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مهم‌ترین هدف و فلسفه وجودی سپاه است

دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مهم‌ترین هدف و فلسفه وجودی سپاه است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام اسلامی ما بوده و خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تیار؛ ربابه عدلی دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت و پاسداران را حافظان حریم ولایت نامید و افزود:پاسداران رهرویی صادق در مسیر امام حسین (ع) با تبعیت محض از ولی امر زمانشان هستند و تا پای جان در راه پاسداریاز اسلام، انقلاب و رهبرشان خواهند ایستاد.

, تیار,

 

,

وی هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‏های الهی دانست و اظهار داشت نقش سپاه پاسداران در موفقیت های نظام اسلامی بی نظیر بوده و از ابتدای انقلاب شاهد تاثیرگذاری این نهاد در تمام عرصه ها هستیم,

,

 

,

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام اسلامی ما بوده و خواهد بود.

,

 

,

عدلی سپاه را حافظ امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت:در دهه اخیر که دشمنان ایران اسلامی، دایره تهدیدهای خود را گسترده کرده اند سپاه با پیروی از ولی امر مسلمین با خلوص نیت و با جان و دل برای حفظ ارزش ها تلاش می کنند و همواره آماده پاسخگویی به هر گونه تهدیدات پنهانی و آشکار دشمنان نظام اسلامی است.

,

 

,

وی تصریح کرد: امروز اگر سپاه و بسیج مایه رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام شده است به دلیل ولایت‏مداری، دین‏مداری و پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه