اخبار داغ

عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با دانا:

نظرات متفاوتی در فراکسیون امید در خصوص استیضاح فانی وجود دارد/ فراکسیون اعتدال اعضای زیادی ندارد/ جدایی برخی اعضا از فراکسیون امید به صلاح این فراکسیون نبود

نظرات متفاوتی در فراکسیون امید در خصوص استیضاح فانی وجود دارد/ فراکسیون اعتدال اعضای زیادی ندارد/ جدایی برخی اعضا از فراکسیون امید به صلاح این فراکسیون نبود
محمد باقر سعادت با اشاره به اینکه جدایی برخی از اعضا از فراکسیون امید به صلاح این فراکسیون نبود افزود: نباید انتخاب نمایندگان مجلس را "بی‌اخلاقی" نامید و من این عبارت را که برخی از دوستان برای اعضای فراکسیون اعتدال به کار می‌برند نمی‌پسندم.
[

محمدباقر سعادت عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه اعضای این فراکسیون نظرات متفاوتی درخصوص مسئله استیضاح وزیر آموزش و پرورش دارند اظهار داشت: به‌طور کلی نظر اعضای فراکسیون امید این است که با توجه به شرایط فعلی آموزش و پرورش استیضاح وزیر به صلاح این وزارتخانه و کشور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص تشکیل فراکسیون اعتدال گفت: فراکسیون اعتدال اعضا زیادی ندارد و هنوز مثل فراکسیون امید و ولایت سروسامان نگرفته و فعال نیست.

,

نماینده مردم دشتستان با اشاره به اینکه جدایی برخی از اعضا از فراکسیون امید به صلاح این فراکسیون نبود افزود: نباید انتخاب نمایندگان مجلس را "بی‌اخلاقی" نامید و من این عبارت را که برخی از دوستان برای اعضای فراکسیون اعتدال به کار می‌برند نمی‌پسندم.

,

سعادت ادامه داد: هر فراکسیون معیاری برای تشکیل و فعالیت خود دارد و نمایندگان می‌توانند در هر فراکسیونی که به نظرات آن‌ها نزدیک‌تر است فعالیت کنند؛ این صحیح نیست که چند نماینده در دو طرف گود بایستند و یکدیگر را تخریب کنند.

,

وی در پاسخ به اظهارات لاهوتی مبنی بر افراطگرایی در فراکسیون امید اظهار داشت: در راس فراکسیون امید فردی منطقی و معتدل نشسته است و مبنای عملکرد فراکسیون امید، "اعتدال" است و من تاکنون هیچ تندروی و افراطی از این فراکسیون ندیده‌ام.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه