اخبار داغ

اولین سیلی به دشمن را پدافند هوایی می‌زند/ دستمان روی ماشه است

اولین سیلی به دشمن را پدافند هوایی می‌زند/ دستمان روی ماشه است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در دیدار اخیر با فرمانده معظم کل قوا، به حضرت آقا گزارش دادیم که نیروهای پدافند از شرجی گرمسیر تا سرمای سردسیر، دست روی ماشه و آماده دفاع از کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: در دیدار اخیر با فرمانده معظم کل قوا، به حضرت آقا گزارش دادیم که نیروهای پدافند از شرجی گرمسیر تا سرمای سردسیر، دست روی ماشه و آماده دفاع از کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ولایی بودن به معنای حمایت از مظلوم و هجوم به ظالم است، گفت: در زمینه تجهیزات و تکنولوژی، آنچه که به میدان دفاع می‌آید بومی است.

,

اسماعیلی توان ایران در حوزه دفاع هوایی را باتوجه به تحریم ها و تهدیدها، توانی بی نظیر دانست و افزود: مردم از ما می‌خواهند که قاطعانه در برابر دشمن بایستیم و ما هم خواهیم ایستاد.

,

فرمانده قرارگاه پدافن هوایی با بیان اینکه امنیت ایران امروز در همه بخش‌ها مثال زدنی است، گفت: حجم بالایی از تهدیدات پیش رو به دلیل سرعت زیاد، در حوزه هوایی تعریف می‌شود.

,

وی ادامه داد: «دفاع معجزه آسا» مدالی است که حضرت آقا به پدافند در جنگ تحمیلی دادند.

,

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به مهاجم بزند، اظهار داشت: البته دشمن ما بزرگ نیست اما خبیث است و باید هوشیار باشیم.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم تصریح کرد: وقتی دشمن می‌گوید سامانه موشکی برد بلند نباید در اختیار ایران قرار بگیرد و تهدید می‌کند که فلان سامانه را نسازید یا فلان مرکز هسته ای اصلا نباید باشد چون توان دفاع از خود را دارد، یعنی دشمن خبیث است.

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه