اخبار داغ

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری سه زورگیر خشن در شهرستان اسلام آبادغرب

دستگیری سه زورگیر خشن در شهرستان اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار و خشن در سطح این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن اعلام سرکوب تیم های اراذل و اوباش از  دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش خشن در سطح شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,

 

,

وی افزود: با تلاش همکاران، شرارت و زورگیری سه تن  از  اراذل و اوباش خشن درسطح  شهرستان اسلام آبادغرب رصد گردید که با اعمال مجرمانه نظیر زورگیری و اغفال جوانان اقدام به تهیه فیلم و عکس می نمودند و پس ازآن با تهدید اقدام به اخاذی از ایشان می کردند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد، طی هماهنگی با مقام قضایی با یک سری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی ، خلافکاران به دام پلیس اسلام آبادغرب افتادند که پرونده این اشخاص جهت تحقیق و بررسی  در دست پلیس آگاهی شهرستان می باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه؛ پلیس با همکاری دستگاه قضایی  برخورد قاطعانه‌ای با اراذل و اوباش انجام می دهد،  تصریح کرد: رویکرد پلیس،  پیشگیری انتظامی  و ارتقای سطح احساس امنیت و آرامش مردم  و شهروندان می باشد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان  با اشاره به اینکه چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی  با تلاش فرماندهی و عوامل انتظامی در سطح شهرستان اجرایی شده است، از نتایج قابل قبول این طرح سخن به میان آورد و بر اجرای مستمر و بدون وقفه این گونه طرح‎ها به منظور حفظ امنیت پایدار در سطح شهرستان تاکید کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه