اخبار داغ

واکنش رضایی به ثبت نام یارانه ها

واکنش رضایی به ثبت نام یارانه ها
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی باور به انجام کارهای بزرگ توسط نیروی جوان و خلاق و توانمند خود نداشته باشیم نتیجه آن ثبت‌نام 73 میلیون نفری برای دریافت یارانه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در یادواره بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید نورالله یزدان‌پناه در یاسوج اظهار کرد: در جنگ سخت نظامی ملت ایران دستاوردهای بزرگی در برابر دشمنان و بدخواهان به دست آورد و امروز همه توانمندی کشور را مدیون اقدامات آن روز جوانان انقلابی و ایثارگر هستیم که شهید نورالله یزدان‌پناه یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز اگر موشک‌های با برد بالای هزار کیلومتر داریم و هواپیماهای بدو سرنشین ما صدها کیلومتر آن‌سوتر کار خود را انجام می‌دهند و همطراز غربی‌ها و اروپایی‌ها در تسلیحات دفاعی هستیم همه به برکت ایثارگری جوانانی مانند یزدان‌پناه در هشت سال دفاع مقدس است.

رضایی که در جمع مردم شهر یاسوج در مصلای امام خمینی این شهر و به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار نورالله یزدان‌پناه سخن می‌گفت با بیان این‌که امروز در جهان کسی نمی‌تواند ایران اسلامی را تحقیر کند، تصریح کرد: اکنون یک چتر بزرگ امنیتی بالای سر ایران ایجاد کرده‌ایم و هیچ بمب اتم و موشک و هواپیمایی نمی‌تواند از آسمان امنیتی ایران عبور کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که ملت ایران تهدید را در جنگ به فرصت تبدیل کرد، افزود: اکنون در ایران دکتر و مهندس و تحصیل ‌کرده طراز اول و غیرت و مردانگی کم نداریم که بعد از مردم تقاضا کنیم برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکنند که اگر به این‌ها اعتماد کنیم همچون غنی‌سازی اورانیوم و پیشرفت هسته‌ای می‌توانند کشور را از هر تحریم و سختی عبور دهند.

وی با ابراز تأسف از این که نباید مقدار برداشت گندم کشور در هر هکتار دو تا سه تن باشد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای شرایط را برای جوانان مستعد فراهم کنیم تا در هر هکتار 12 تن گندم برداشت کنند چرا که کشور ایران با دستیابی به فن‌آوری هسته‌ای نباید در فن‌آوری دامی و کشاورزی درمانده باشد.

وی با ابراز انتقاد از دو دسته کسانی که در برابر اقتصاد مقاومتی شعار خودشان را سر می‌دهند، تصریح کرد: یک دسته که فقط شعار اقتصاد مقاومتی را بدون عمل می‌دهند و دسته‌ای دیگر هم مدام شعار می‌دهند این اقتصاد آرمانی است و نمی‌توان به آن دست یافت در حالی که تز اقتصاد مقاومتی بر مبنای علمی و ملموس و دست یافتنی است.

وی با ابراز این مطلب که اقتصاد مقاومتی به راحتی قابل حصول است و می‌توان در آن موفق بود این نوع اقتصاد را ریاضتی ندانست و گفت: وقت مردم را نباید با این شعارها تلف کرد بلکه باید لبیک واقعی به فرمان رهبری گفته شود و همه به صحنه بیایند چرا که تحریم دشمن هدفمند است.
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه