اخبار داغ

اعلام آمادگی مدیر " گلستان ما " برای مناظره با صمدلویی

اعلام آمادگی مدیر " گلستان ما " برای مناظره با صمدلویی
مدیر سایت گلستان ما اعلام کرد که آمادگی دارد در مورد مسائل و موارد اختلافی و چالشی اخیر در سطح استان و کشور با حامد صمدلویی مناظره کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ فرامرز گلستانی مدیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما صبح امروز ( 4 اردیبهشت ) در حاشیه نشست کمیته تالیف و نشر اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان اظهار کرد : با توجه به فضای سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی خاص ایجاد شده در سطح کشور و استان و حتی صحنه بین الملل پس از انتخابات شکوهمند 24 خرداد 92 ، عملکرد دولت یازدهم در این زمینه ها قابل تامل و ارزیابی است .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما, گلستان ما,

وی به موضوع انتخاب وزرا ، استانداران ، روسای سازمان ها و مدیران کل در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت : بخش زیادی از این انتصاب ها با شعارهای اولیه دولت تدبیر و امید هم خوانی و مطابقت ندارد و در مواردی بر عکس و خلاف وعده ها و شعارها عمل شده است و مهمترین آن عملکرد داسی کلید روحانی بخصوص در برخی حوزه های مهم نظیر وزارت علوم ، نفت  و ... بود .

,

گلستانی اذعان کرد : در زمینه تغییر و تحولات صورت گرفته در استان نیز نقاط قوت و ضعفی قابل مشاهده و ارزیابی است که علیرغم وجود برخی انتصاب های خوب و قابل تقدیر ، مواردی هم صورت گرفته که جای انتقاد جدی دارد . که البته وجود برخی ملاحظات و محذورات برای استاندار و مجموعه استانداری گلستان در آنها کاملا مشهود است .

,

مدیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما ، حوزه جوانان و موارد مربوط به آن را دارای اهمیتی ویژه و خاص دانست و گفت : مساله جوانان استان و فعالیت های مرتبط با آنان علیرغم گذشت ماه ها ، هنوز در سردرگمی و بلاتکلیفی بسر می برد که بخش عمده آن مربوط به نگاه ابزاری و سیاسی افراطی برخی افراد به آن است که در همین ماه های ابتدایی فعالیت دکتر صادقلو ، زحمات و چالش هایی را برای استانداری گلستان ایجاد نمود .

, گلستان ما,

وی به انتصاب اخیر مشاور جوان استاندار اشاره کرد و گفت : اگر چه نصیبی به نسبت سایر گزینه های مطرح برای این جایگاه نکات مثبتی دارد و عاری از موارد منفی موجود برای برخی از آنان است ولی شاید انتخاب یک فرد 38 ساله که اکنون وارد میانسالی شده و تجربه های متفاوت فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی را از سر گذرانده ، اطلاع و آگاهی دقیق و بروزی از دغدغه های نسل سوم انقلاب نداشته و نتواند بسترهای لازم برای شکوفایی جوانان را فراهم آورد ، اگر چه ممکن است بهره گیری از تکنیک ها و روش هایی در این زمینه کارگشا باشد .

,

گلستانی در خصوص تهیه طومار و صدور بیانیه و جمع آوری امضا در موضوعات و موارد مختلف هم اذعان کرد : اگر چه نفس این کار قابل قبول و در مواردی هم مناسب و کارگشاست ولی در موارد زیادی هم به ابزاری برای سوء استفاده و رسیدن به اهدافی ناصواب برای تهیه کنندگان تبدیل می شود . در مورد بیانیه جمعی از جوانان اصلاح طلب استان نیز معتقدم که فضای توسعه استان گلستان با بیانیه و جمع اوری امضا و سهم خواهی حزبی محقق نمی شود و بیشتر حالت نمایش و شوی سیاسی داشته و صرفا جنبه مطرح شدن و اعلام وجود برای دست اندرکاران آن را دارد .

,

مدیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در خصوص دعوت حامد صمدلویی برای مناظره عنوان کرد : بنده این آمادگی را دارم که با آقای صمدلویی در محورهای مختلف و به صورت تفکیکی مناظره کنم . در این زمینه لازم است تا نسبت به هماهنگی برای مشخص شدن زمان و مکان ، چگونگی برگزاری مناظره ، محورهای قابل بحث ، مجری و میهمان و ... اقدام شود که در این زمینه هم از طرف ما ، آمادگی لازم برای رسیدن برای توافق وجود دارد .

, گلستان ما,

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری مناظره و گفتگوهای دوستانه در حوزه ها و مسائل گوناگون به روشن شدن فضاهای موجود منجر شود و در نهایت به حل شدن پاره ای از مشکلات و معضلات مردم و جامعه منتج گردد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه