اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند خبر داد،

پذیرش دانشجو در 300 کد رشته تحصیلی/کاهش 10 تا 50 درصدی شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرش دانشجو در 300 کد رشته تحصیلی/کاهش 10 تا 50 درصدی شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند از پذیرش دانشجو در 300 کد رشته تحصیلی خبر داد و گفت: شهریه ورودی های سال 95 بین 10 تا 50 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجو پرس ،علیرضا حسنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه محل کسب علم است و اگر دچار حواشی شده و از مسیر مستقیم منحرف شود مایه مذلت و گمراهی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه در بیان معنی حقیقی علم ظلم شده است، گفت: هرکس دکتری بگیرد عالم نیست و حتی گاهی علم مایه گمراهی می شود لذا باید علم را درست معنی کرد و علم نور است که در دل انسانهای شایسته گذاشته می شود.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند با اشاره به افزایش کد رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد استان، گفت: این امر یک انقلاب فرهنگی را در دانشگاه بدنبال دارد و یک برند علمی برای دانشگاه محسوب می شود.
 
حسنی ادامه داد: تعداد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بیرجند از 31 کد رشته در سال 94 به 70 کد رشته در سال جدید رسیده است.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته دانشگاه فردوس 18، قاین 14 و طبس 6 کد رشته تحصیلات تکمیلی داشته است، گفت: در سال جدید دانشگاه های آزاد فردوس در کد رشته ارشد 22، قاین 21 و طبس 10 کد رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند افزود: سال گذشته واحد فردوس در 2 کد رشته دکتری و امسال در 5 کد رشته دکتری دانشجو می پذیرد و قاین نیز که سال گذشته هیچ کد رشته دکتری نداشته امسال در 2 کدرشته دانشجو می پذیرد.
 
حسنی همچنین از کاهش 10 تا 50 درصدی شهریه دانشجویان جدیدالورود خبر داد و گفت: ما در حال حاضر در 200 رشته کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیریم که 150 رشته آن از این کاهش هزینه شهریه بهره مند می شوند.
 
وی همچنین با اشاره به پوشش نامناسب برخی از دانشجویان گفت: از اول مهرماه بخشنامه عفاف و حجاب را گام به گام اجرا خواهیم کرد و از ورود افراد با مانتوهای کوتاه بالای زانو، لباس های جلف و زننده و تی شرت هایی که اصطلاحات انگلیسی نامتعارف بر روی آن هک شده ممانعت خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیرجند افزود: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان ما بومی هستند عافت های بدحجابی را به گوش دانشجویان و خانواده های آنها خواهیم رساند تا در خرید لباس دانشجو دقت کنند. 
 
انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه