اخبار داغ

رئیس آموزشکده فنی خواهران ایلام خبر داد:

افزایش 20 درصدی جذب دانشجویان در سال 95

افزایش 20 درصدی جذب دانشجویان در سال 95
رئیس آموزشکده فنی خواهران ایلام گفت: بیش از 620 دانشجو در این آموزشکده در حال تحصیل هستند، که با افزایش ظرفیت امسال بیش از 175 نفر نیز ورودی جدید خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام رصد، " پریچهر قنبری"رییس آموزشکده فنی خواهران ایلام، در گقتگو با خبرنگار ایلام رصد، با اعلام خبر افزایش رشته های تحصیلی در این آموزشکده گفت:رشته های موجود در این آموزشکده شامل کاردانی طراحی دوخت، حسابداری، فناوری و نرم افزار کامپیوتر و کارشناسی ناپیوسته معماری است که رشته های معماری و صنایع شیمیایی در مقطع کاردانی و همچنین کارشناسی ناپیوسته فناوری و نرم افزار کامپیوتر در این آموزشکده نیز راه اندازی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام رصد,

وی با بیان اینکه بیشتر رشته های این آموزشکده کاربردی و مورد نیاز جامعه هستند و فارغ التحصیلان این رشته ها به سرعت صاحب بازار کار خواهند شد، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در راستای جذب دانشجو، در سال جاری شاهد افزایش 20درصدی ظرفیت در این آموزشکده فنی خواهیم بود.

,

قنبری دانشگاه فنی و حرفه ای را نسل سوم دانشگاه های کشور عنوان کرد و گفت: آموزش، پژوهش و کارآفرینی ماموریت اصلی دانشکده فنی خواهران است بنابراین دانشگاه به طور مستمر با بررسی و نیازسنجی جامعه رشته های غیرکاربردی را حذف و رشته های مورد نیاز جامعه را جایگزین می کند.

,
رییس آموزشکده فنی خواهران ایلام، با بیان اینکه این آموزشکده به صورت مستقل و تک جنسیتی زیر نظر مستقیم دانشگاه فنی حرفه ای کشور اداره می شود و استقلال مالی و اجرایی دارد، افزود: بودجه آموزشکده از محل اعتبارهای تخصیصی وزارت علوم و درآمد ناشی از فعالیت های دانشجویی تامین شده و هیچ اعتباری دولتی دریافت نمی کند.
,
 
,
وی ادامه داد: بدلیل نوپابودن دانشگاه فنی و حرفه ای، سرانه اعتبارهای دانشجویی پایین است و این دانشگاه هنوز جایگاه خود را از نظر اعتبارها پیدا نکرده است اما با این وجود توانسته است در زمینه های عمرانی فعالیت های چشم گیری ارائه دهد.
,
 
,
رییس آموزشکده فنی خواهران ایلام گفت: بیش از 620 دانشجو در این آموزشکده در حال تحصیل هستند، که با افزایش ظرفیت امسال بیش از 175 نفر نیز ورودی جدید خواهد داشت.
,
 
,
قنبری گفت: این آموزشکده سه خوابگاه دولتی و خودگران دارد که خوابگاه دولتی آموزشکده در جریان سیل اخیر بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال خسارت وارد شد که با تلاش و کوشش توانستیم به نحو مطلوب در بهسازی و ترمیم و تجهیز آن اقدام کنیم.
,
 
,
مسئول طرح های عمرانی آموزشکده های فنی استان ایلام با بیان هزینه 50 میلیون تومانی آموزشکده در راستای اجرای طرح های عمرانی، گفت:در سال جاری برای محوطه سازی و فضای سبزآموزشکده نیزهزینه ای بالغ بر 20 میلیون تومان صرف شده است.
,
 
,

رئیس دانشکده فنی خواهران ایلام، در ادامه طرح های عمرانی صورت گرفته در این آموزشکده اظهارداشت: تجهیز کامل کارگاه های آموزشکده، با خرید23 دستگاه کامپیوتر، صندلی چرخدار، تعویض میز و صندلی های سلف، و تجهیز 7کلاس به سیستم الکترونیک و پروژکتور با هزینه بالغ بر یک و نیم میلیون تومان برای هر پروژکتوراز دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مرکز آموزش عالی در استان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه