اخبار داغ

مدیرکل شیلات مازندران خبر داد

اشتغال مستقیم 1300 نفر در شیلات مازندران/ هدف‌گذاری صادرات 24 میلیون دلاری به کشورهای اروپایی

اشتغال مستقیم 1300 نفر در شیلات مازندران/ هدف‌گذاری صادرات 24 میلیون دلاری به کشورهای اروپایی
مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به هدف‌گذاری صادراتی آبزیان مازندران در سال جاری به میزان بیش از 24 میلیون دلار به کشورهای اروپایی و آسیای میانه، گفت: اکنون یک‌هزار و 300 نفر در بخش‌های مختلف شیلات مازندران به صورت مستقیم فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حسین‌علی خوش‌باور رستمی در جلسه کارگروه شیلات مازندران، اظهار کرد: صید 50 درصد انواع ماهیان دریایی در بین استان‌های شمالی درمازندران صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: سازندگی کشور مشروط به همدلی و کمک آحاد مردم بوده و امروز به تصویر کشیدن دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، دولت را از مظلومیت رسانه‌ای خارج کرده است.

مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: کسب متوالی جایگاه اول تولید آبزیان پرورشی با 20 درصد تولید در کشور از افتخارات شیلات مازندران است.

خوش‌باور رستمی یادآور شد: در سه سال دولت تدبیر و امید، انواع آبزیان به میزان 24 هزار و 899 تن و به ارزش 107 میلیون دلار از مازندران به کشورهای مختلف صادر و 800 میلیارد ریال برای بخش‌های مختلف آبزی‌پروری دولت یازدهم در مازندران سرمایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به افزایش تولید ماهیان گرمابی و سردآبی، صید و فرآوری ماهیان، ادامه داد: 150 هزار تن ماهیان گرمابی، 53 هزار تن ماهیان سردآبی و هزار و 45 تن خاویار پرورشی تولید و در بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه شد.

مدیرکل شیلات مازندران خاطرنشان کرد: صادرات 24 هزار و 898 تن انواع آبزیان، از دیگر دستاوردهای سرمایه‌گذاری دولت در حوزه شیلات مازندران است.

رستمی با اشاره به هدف‌گذاری صادراتی آبزیان مازندران در سال جاری به میزان بیش از 24 میلیون دلار به کشورهای اروپایی و آسیای میانه، بیان کرد: اکنون یک‌هزار و 300 نفر در بخش‌های مختلف شیلات مازندران به صورت مستقیم فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: بیش از 66 هزار تن انواع ماهیان استخوانی سفید، کفال، کپور و کیلکا در دریای مازندران در سه سال اخیر صید و روانه بازار مصرف شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/رض
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه