اخبار داغ

امام جمعه فامنین:

بی توجهی مسئولان و کارکنان ادارات در اجرای نماز جماعت

بی توجهی مسئولان و کارکنان ادارات در اجرای نماز جماعت
امام جمعه فامنین گفت:هر چند تأکیدات زیادی بر روی مسئله اقامه نمازجماعت در ادارات و نهادها صورت گرفته اما همچنان به علت برخی عوامل، شاهد بی توجهی مسئولان و کارکنان نسبت به اجرای این فریضه الهی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، حجت الاسلام مصباح در جلسه  هماهنگی اقامه نماز اول وقت در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان  که با حضور معاون فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان فامنین برگزارشد ضمن تأکید بر تلاش و پیگیری مدیران و مسئولان شهرستان در برپائی نماز جماعت، افزود: حضور مدیران و روسای ادارات و نیز تجهیز و زیباسازی نمازخانه ها باعث رونق بخشیدن و حضور گسترده کارکنان در صفوف نماز جماعت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان،با اشاره به اهمیت اجرای فریضه نماز جماعت در اسلام، اظهار داشت: نماز بهترین وسیله ارتباطی انسان با پروردگار متعال است. در بسیاری از آیات و روایات نماز بازدارنده گناه، عصیان و پوشاننده خطاهای انسان معرفی شده است.

,

وی در ادامه به بررسی وضعیت اقامه نماز جماعت در ادارات پرداخت و ابراز داشت: هر چند تأکیدات زیادی بر روی مسئله اقامه نمازجماعت در ادارات و نهادها صورت گرفته اما همچنان به علت برخی عوامل، شاهد بی توجهی مسئولان و کارکنان نسبت به اجرای این فریضه الهی هستیم.

,

 مصباح در ادامه از تشکیل کمیته ای جهت سرکشی و ارزیابی وضعیت اقامه نمازجماعت ادارات شهرستان خبرداد.

,

در ادامه حجت الاسلام قاسم ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین، بر معرفی رابط اقامه نمازجماعت ادارات شهرستان تأکید کرد و افزود: رابط اقامه نمازجماعت فردی است که ضمن داشتن تعصب و دغدغه اقامه نمازجماعت، مسئولیت آموزش و ترویج اقامه نماز در اداره خود را برعهده دارد از جمله: پخش اذان و انتقال دغدغه اقامه نمازجماعت به بدنه مدیریت و کارکنان، فعالیت هایی است که رابط اقامه نمازجماعت پیگیری و اقدام می نماید.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی درخصوص حق القدم ائمه جماعات ادارات، گفت: قراردادهای ائمه جماعات ادارات شهرستان با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان تنظیم شده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه