اخبار داغ

حسین نژاد عضو شورای اسلامی شهر مراغه :

ارتقای فرهنگ مشارکت سرلوحه برنامه های شورای شهر مراغه است

ارتقای فرهنگ مشارکت سرلوحه برنامه های شورای شهر مراغه است
ارتقای فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری در سرلوحه برنامه های این شورا قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از رصد مراغه , بهمن حسین نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی مراغه افزود:  در این راستا این شورا با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های تحت پوشش، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و سایر اداره ها طرح های متعددی را اجرا می کند.
وی گفت: فعالیت های فرهنگی این شورا در دو بخش سخت و نرم افزاری انجام می شود که احداث شش فرهنگسرای جدید و توسعه و ارتقای خدمات فرهنگی مساجد و مراکز فرهنگی از اهداف فعالیت های آن در بخش سخت افزاری است.
حسین نژاد یادآوری کرد: حمایت از طرح های فرهنگی و هنری مطابق با اهداف مدیریت شهری و مطالبه های رهبری، برگزاری مسابقه های ورزشی و قهرمان پروری و تربیت نیروهای جوان در راستای ارتقای فرهنگ گردشگری این شهرستان از اهداف نرم افزای این شوراست.
وی گفت: احداث سه فرهنگسرای محله ای در پهرآباد، انزاب و شهرک امیرکبیر این شهر در برنامه مدیریت شهری قرار گرفته که به مرور زمان احداث و به بهره برداری می رسد.
حسین نژاد با اشاره به اینکه طرح احداث فرهنگسرا و کتابخانه محله پهرآباد در برنامه سال 93 مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون دو فرهنگسرا در شهرک ولیعصر(عج) و خیابان آیت الله کاشانی این شهر در زمینه های فرهنگی و هنری به مردم خدمات ارایه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رصد مراغه,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه