اخبار داغ

توسط خیر رشتخواری صورت گرفت؛

اهداء ۲ هکتار زمین به ایتام رشتخوار

اهداء ۲ هکتار زمین به ایتام رشتخوار
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار گفت: یک قطعه زمین 2 هزار متری توسط خیر نیکو‌کار محمد ایزدی به ایتام شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از چهل ماه نیوز، حسن تجرد در دیدار با خیرین شهر جنگل و سرکشی از خانواده های تحت پوشش، اظهار کرد: این مقدار زمین برای ساخت و احداث ۲۰ واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد به اولویت خانواده های ایتام به ارزش ۲ میلیارد ریال اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی افزود: چندی پیش هم خیری دیگری از این شهر نیز برای احداث مرکزنیکو کاری در شهر جنگل زمینی به مساحت ۳۶۵ متر به کمیته حضرت امام خمینی (ره) اهدا شد.

,

 

,

تجرد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شهرستان خانه ایتام ندارد، این اقدام جهت ساخت مکانی برای ایتام قابل تحسین بوده و مراسم کلنگ زنی آن انجام خواهد گرفت.

,

 

,

مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخوارضمن تقدیر و تشکر از این خیر نیکوکار که با این امر خدا پسندانه خود به ما نشان داد که خیرین و مردم هنوز به فکر ایتام هستند،اظهار داشت: ما از این گونه طرح‌ها با آغوشی باز استقبال خواهیم کرد و هر آنچه را در توان داشته باشیم انجام خواهیم داد.

,

 

,

وی همچنین از مسئولان خواست تسهیلاتی را برای چنین افرادی مهیا سازند تا بتوانند اقدامات سازنده و ارزشمندی را در راستای خدمت به نیازمندان انجام داده و سایرین را نیز به سوی این مشارکت‌های خدا پسندانه تشویق کنند.

,

 

,

تجرد تصریح کرد: اگر چه تاکنون بیش از ۸۰ درصد از ایتام دارای حامی هستند اما شهر ستان هنوز دارای ایتام زیادی بوده که نیازمند توجه و حمایت مسئولان و مردم است.

,

 

,

وی در پایان، ساخت خانه ایتام را گامی بلند برای خدمت به نیازمندان دانست و یادآور شد: از جمعیت ۳هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان رشتخوا ر بیش از دو هزارو ۶۰۰ خانوار در منطقه جنگل تحت حمایت این نهاد قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه