اخبار داغ

توسط جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود؛

کارگاه آموزشی و توجیهی داوطلبان طرح ملی خادم در شهرستان جوانرود برگزار شد+تصاویر

کارگاه آموزشی و توجیهی داوطلبان طرح ملی خادم در شهرستان جوانرود برگزار شد+تصاویر
کارگاه آموزشی و توجیهی داوطلبان طرح ملی خادم در محل جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود برگزار و اجرای این طرح به زودی در این شهرستان آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، کارگاه توجیهی طرح خادم که مخفف خانواده آماده در مخاطرات است ، در محل جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود برگزار و اجرای این طرح به زودی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

از اهداف برگزاری این طرح  فراگیری آموزشهای لازم در رویارویی با سوانح و حوادث طبیعی است تا فردی معلومات و مهارتهای لازم را کسب نماید تا به هنگام وقوع حوادث و بلایا از خود و سایر اعضای خانواده مراقبت.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود در گفتگو با خبرنگارجوانرود هه وال گفت: شهرستان جوانرود به عنوان یکی از پنج شهرستان پایلوت استان انتخاب که در زمینه اجرای این طرح در شهرستان، جلسه توجیهی برای داوطلبان حاضر در اجرای این طرح برگزار شده است و طی جلسه ای در شورای اداری شهرستان نیز مطرح و هماهنگی های لازم در زمینه اجرای شایسته این طرح در شهرستان جوانرود صورت خواهد گرفت.

, جوانرود هه وال,

 

,

رحیم سبحانی تبار افزود: از اهداف اجرای این طرح  که مخفف خانواده های آماده در مخاطرات است، آمادگی و توان افزایی افراد در مراقبت از خانواده و اطرافیان در رویارویی با سوانح و حوادث طبیعی است که براساس آن مردم با رعایت توصیه‌های داوطلبان خادم قادر خواهند بود در برابر حوادث و بلایای احتمالی، آمادگی بیشتری یافته و با پاسخ سریع و مناسب به شرایط پیش آمده در حوادث آمادگی لازم را خواهند داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: این طرح  در شش مرحله و تا سال 1400 استمرار دارد که این از آموزشها  این طرح می توان به آموزش و توجیه خانواده ها در موردوجود مسائل ضروری در منزل از جمله کپسول آتش نشانی و نحوه استفاده از آن، جعبه کمکهای اولیه و دور شدن از مکانهایی که بر دیوار یا سقف و روی کمدهاو وسائل منزل وسائل خطرناک و غیر مستحکم ، نصب یا قرار داده شده است، پناهگیری اصولی، شناسایی مکان های امن درمواقع حوادث احتمالی و ... اشاره کرد.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود خاطر نشان کرد: با ارائه آموزشهای مناسب طرح خادم و فراگیری آن شهروندان با به کارگیری آنها قبل از وقوع هر حادثه با مخاطرات و علائم هشدار آن آشنا شده و خود را در برابر مخاطرات ‌آن از قبیل زلزله و سیل‌بیمه می کند.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه