اخبار داغ

رونمایی از پوستر جشنواره ادبی هنری رویش / اکران آثار هنری دانشجویان استان یزد از امروز

رونمایی از پوستر جشنواره ادبی هنری رویش / اکران آثار هنری دانشجویان استان یزد از امروز
شب گذشته در کنگره شهدای دانشجو استان و افتتاحیه دومین جشنواره ادبی هنری رویش با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و بسیج دانشجویی استان از پوستر جشنواره ادبی هنری رویش رویش رو نمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد؛ شب گذشته در کنگره شهدای دانشجو استان و افتتاحیه دومین جشنواره ادبی هنری رویش با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و بسیج دانشجویی استان از پوستر جشنواره ادبی هنری رویش رویش رو نمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



 

,
, ,
,

این پوستر که مزین به تصویر شهید مدافع حرم محمد حسین محمدخانی، فرمانده اسبق حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد است،  توسط رضا عباسی مهرآبادی طراحی شده است.

گفتنی است منتخبی از آثار هنری ارسالی دانشجویان به این جشنواره ادبی هنری که به همت قرارگاه دانشگاهی شهید علم الهدی استان یزد برگزار شده است، در روز های دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 بهمن ماه از ساعت 15 الی21:30 در سالن شهیدان پاکنژاد دانشگاه فرهنگیان و سالن شهید علیزاده دانشکده پیراپزشکی یزد واقع در بلوار دانشجو به نمایش عموم در می آید.

برگزاری نشست نقد آثار این جشنواره دانشجویی و برگزاری کارگاه های هنری از دیگر برنامه هایی است که این دو روز برگزار می شود.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه