اخبار داغ

دانش آموزان دبیرستان محتشمی در مسابقات معارف اسلامی استان اول شدند

دانش آموزان دبیرستان محتشمی در مسابقات معارف اسلامی استان اول شدند
مدیر دبیرستان هیات امنایی محتشمی کاشان از کسب رتبه اول تیم اعزامی این دبیرستان به مسابقات معارف اسلامی استان اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، مدیر دبیرستان هیات امنایی محتشمی کاشان در گفتگو با خبرنگار کاشان اول، از کسب رتبه اول تیم اعزامی این دبیرستان به مسابقات معارف اسلامی استان اصفهان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول, کاشان اول،,

علیرضا ناجی آبادی ضمن اطلاع از برگزاری این مسابقات در اردوگاه شهید بهشتی شهر اصفهان گفت: با رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان کاشانی، به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتیم.

,

وی افزود: علی محمدی طاهری در رشته نهج البلاغه، ابوالفضل باغی در رشته حفظ عمومی، امیر کریم طاهری در رشته حفظ کل قرآن، سید محمدمهدی اصفهانیان در رشته ترتیل، و علیرضا عسگری در رشته مداحی هر پنج نفر حائز رتبه اول و علیرضا زیلویی در رشته انشای نماز حائز رتبه دوم در سطح استان شدند.

,

ناجی آبادی خاطرنشان کرد: محمد امین قربانی و حسین اسماعیل پور در رشته ترتیل، مهدی صادقی در رشته نهج البلاغه، محمد مهدی افضلی در رشتهه مداحی و محمد مالکی در رشته احکام از بین دانش آموزان این دبیرستان، به مقام دوم در سطح شهرستان دست یافتند.

,

وی گفت: علی عصاریان در رشته مداحی، علیرضا قربان‌زاده در رشته صحیفه سجادیه، سید محمدرسول غفوری در رشته قرائت، عباس صلواتی در رشته اذان و امیرحسن فلاحت پیشه در رشته انشای نماز، حائز رتبه سوم در سطح شهرستان شدند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه