اخبار داغ

ذوب آهن اصفهان 2 - پدیده مشهد 0؛

ذوب آهن در یک قدمی آسیا/ آذری با چشمان گریان بازیکنانش را در آغوش گرفت+ تصاویر

ذوب آهن در یک قدمی آسیا/ آذری با چشمان گریان بازیکنانش را در آغوش گرفت+ تصاویر
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه فولادشهر، میزبان تیم پدیده بود که در پایان با نتیجه ۲ بر ۰ پدیده را شکست داد و با صعود به جایگاه چهارم جدول به کسب سهمیه آسیایی امیدوار ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  میدان نیوز؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر دیروز، در هفته آخر لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه فولادشهر، میزبان تیم پدیده بود که در پایان با نتیجه 2 بر 0 پدیده را شکست داد و با صعود به جایگاه چهارم جدول به کسب سهمیه آسیایی امیدوار ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال برای نمایندگان اصفهان اهمیت ویژه ای داشت؛ چرا که با توجه به شرایط جدول رده بندی هر تیمی که در پایان لیگ، جایگاه چهارم جدول را کسب کند از شانس کسب سهمیه برای حضور در مسابقات آسیایی برخوردار می شود و جنگ برای رسیدن به رتبه چهارم، رقابت های هفته پایانی را جذاب کرده بود.

,

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی (۸۱- ربیع عطایا)، احسان پهلوان (۶۰- محمد ستاری)، مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر (۷۶- قاسم حدادی فر)، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده برای ذوب آهن و سعید جلالی راد، عبدالله حسینی، رضا ناصحی، یونس شاکری (۴۶- سینا زامهران)، محمد علیمردانی (۴۶- محمد مرادمند)، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان (۴۰- محسن یوسفی)، حسین زامهران، مرتضی منصوری و اکبر ایمانی برای پدیده پا به توپ شدند.

,

رضا کرمانشاهی سوت آخرین دیدار لیگ برتر شانزدهم را به صدا در آورد تا ذوب آهن و پدیده به مصاف هم بروند.

,

با توجه به جایگاه پدیده در جدول، بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برخوردار نبودند و در بیشتر زمان بازی، توپ و میدان در اختیار ذوب آهن بود و شاگردان حسینی موقعیت زیادی روی دروازه پدیده ایجاد کردند که موفق شدند در دقایق 10 و 57 دو بار دروازه پدیده را باز کنند.

,

مهدی رجب زاده گل اول ذوب آهن را در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و محمدرضا حسینی نیز موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 57 به ثمر برساند.

,

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و حسینی و شاگردانش با توجه به شکست سپاهان در برابر استقلال با 46 امتیاز به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر شانزدهم قرار گرفتند تا شانس حضور در رقابت های آسیایی را داشته باشند.

,

حاشیه ها

,

* علی حمام، مدافع ذوب آهن به دلیل مصدومیت و رضا مهاجری سرمربی پدیده به دلیل محرومیت بازی را از جایگاه تماشاگران مشاهده می کردند.

,

* بازیکنان دو تیم به احترام شهدای معدن استان گلستان بازی را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

,

* مسئولان باشگاه ذوب آهن و خبرنگاران از تلویزیون جایگاه ویژه پیگیر نتیجه بازی سپاهان و استقلال بودند.

,

* مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از گل های استقلال بسیار خوشحال شد.

,

* هواداران ذوب آهن بازیکنان و کادر فنی این تیم را به شدت تشویق کردند.

,

* بازیکنان ذوب آهن پس از پایان بازی، پیراهن های خود را به هواداران هدیه کردند.

,

* سعید آذری پس از پایان بازی به میان زمین رفت و با اشک شوق، تک تک بازیکنان تیمش را در آغوش کشید.

, ,
IMG_4491 copy
,
IMG_4491 copy
, IMG_4491 copy, IMG_4491 copy,
IMG_4521 copy
,
IMG_4521 copy
, IMG_4521 copy, IMG_4521 copy,
IMG_4524 copy
,
IMG_4524 copy
, IMG_4524 copy, IMG_4524 copy,
,
IMG_4538 copy
,
IMG_4538 copy
, IMG_4538 copy, IMG_4538 copy,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه