اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل خبر داد:

صدور 3150 جلد سند مالکیت شهری و روستایی در سرعین

صدور 3150 جلد سند مالکیت شهری و روستایی در سرعین
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت : 3150 جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان سرعین صادر شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرهاد سبحانی ظهر امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان شهرستان سرعین اظهار داشت: مقاوم‌سازی و نوسازی در راس برنامه‌های بنیاد مسکن اردبیل قرار دارد و به منظور بهبود شرایط زندگی در روستاها طرح هادی با جدیت در حال اجراست که امید می‌رود تا پایان سال اقدامات مناسبی در استان انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به این که مقاوم‌سازی دو هزار و 300 واحد مسکونی در سرعین در حال حاضر تحقق یافته است افزود: در امر اجرای طرح هادی نیز اقدامات بسیار مناسبی در این شهرستان انجام یافته که می‌توان به توسعه امور روستایی و کاهش مشکلات عمومی روستائیان اشاره کرد که روند بسیار خوبی دارد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: توسعه و عمران روستاها یک اصل ضروری و لازم برای ما است و در این زمینه نیز قراردادی منعقد شده و هم‌اکنون در راستای زیرسازی و آسفالت‌گذاری استان اقدامات خوبی انجام یافته و در 18 روستای شهرستان طرح هادی به مرحله اجرایی درآمده است.

,

سبحانی با اشاره به صدور تصریح کرد: بیش از دو هزار نفر نیز به بانک های عامل معرفی شده اند و هم اکنون سهمیه مقاوم سازی به 100 واحد رسیده است که این موضوع نیز هم اکنون تحقق یافته است و در حقیقت در بحث نوسازی و مقاوم سازی در این شهرستان توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

,

وی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و تامین سلامتی مردم یک اولویت اساسی برای ما است و به همین منظور سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در بخش عمران و آبادانی استان انجام یافته است که از جمله مهم‌ترین آن می توان به راه‌اندازی کارگاه تولید مصالح شن و ماسه و تامین مصالح ساختمانی اشاره کرد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به اقدامات این مجموعه برای کمک‌رسانی به روستای سرپل ذهاب نیز بیان کرد: استان اردبیل این اتفاق را تجربه کرده و به همین منظور شرایط سخت هموطنان را به خوبی درک می کند و خوشبختانه توانسته جزو استان‌های پیشگام در کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه باشد که هم اکنون نیز این اقدامات با جدیت ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه