اخبار داغ

اجرایی شدن نرخ سوخت شناورهای تجاری از هفته آینده در استان بوشهر

اجرایی شدن نرخ سوخت شناورهای تجاری از هفته آینده در استان بوشهر
استاندار بوشهر گفت: با توجه مشکلات شناورهای استان نرخ سوخت این شناورها تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهراظهار داشت:  شناورهای تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان استان بوشهر نقشی مهم در صادرات کالا دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه مقابله با کالای قاچاق در استان از سوی دستگاه‌های ذیریط قابل تحسین و تقدیر است اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

,

گراوند گفت: برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه، نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیات دولت تصویب شد که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود.

,

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت ساحل نشینان استان بوشهر از طریق دریا می باشد افزود: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این راستا فراهم شود و توسعه یابد.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع مهم نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

,

وی در پایان تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی استان بوشهر موظف است تا هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیئت دولت برای اجراء در استان پیگیری و اجرایی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه