اخبار داغ

عضو فقهای شورای نگهبان:

قرن چهاردهم، قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم بود

قرن چهاردهم، قرن پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم بود
آیت الله حسینی خراسانی گفت: قرن چهاردهم قرن فروپاشی قدرت شرق و غروب قدرت غرب است و اگر قرار باشد نامی برای قرن گذشته انتخاب شود قرن چهاردهم با همه فراز و فرودهای خود قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و قرن خمینی و خامنه ای بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان صبح امروز در جمع مردم شهر بایگ تربت حیدریه اظهار کرد: در قرن گذشته حوادث مختلف فرهنگی، مذهبی، ملی، نژادی، سیاسی و نظامی فراوان و حوادث طبیعی دردناکی رخ داده که پایان آن با پدیده کرونا روبرو بودیم و امیدواریم با پایان این قرن این ویروس منحوس هم به اتمام برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: قرن چهاردهم قرن فروپاشی قدرت شرق و غروب قدرت غرب است و اگر قرار باشد نامی برای قرن گذشته انتخاب شود قرن چهاردهم با همه فراز و فرودهای خود قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و قرن خمینی و خامنه ای بود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: متفکران و اندیشمندان مجامع بین المللی چنانچه انصاف می داشتند قرن چهاردهم را قرن خمینی و خامنه ای و انقلاب اسلامی ایران می نامیدند و امیدواریم قرن پانزدهم قرن ظهور عدل جهانی موعود و ذخیره الهی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله باشد.

,

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب   دارای مطالب متعددی بود که در ابتدا از خانواده شهدا و ایثارگران با عنایتی ویژه تجلیل کردند.

,

وی گفت: آمریکا به شکست مفتضحانه خود در برابر انقلاب اسلامی اعتراف کرد و این افتخار بزرگی برای ملت است اما به فرموده رهبر انقلاب این ها اوج ها و فراز ها بود اما تلخی آن که همه از آن رنج می بریم تنگنای معیشتی مردم است که مسوولان باید همت کنند این مشکل از بین مردم برطرف شود.

,

آیت الله حسینی خراسانی درپایان با اشاره به  مشکلات صنعت  ابریشم کشی بایگ گفت: قول صریح می دهم که منتقل کننده مشکلات این صنف به مسئولان کشوری باشم  وامیدوارم مردم بایگ که تولید کننده ابریشم هستند از منافع این تولید نیز بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه