اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، مانع عادی‌سازی اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیستی می‌شود/ بیداری اسلامی با موضوع فلسطین گره خورده است

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، مانع عادی‌سازی اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیستی می‌شود/ بیداری اسلامی با موضوع فلسطین گره خورده است
مصطفی قدیری گفت: امروز ثمره پر برکت روز قدس را می‌توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده آنها از سنگ به موشک مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قدیری کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روز قدس نماد صف بندی حق علیه باطل است، در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نامگذاری این روز از برکات امام خمینی(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: روز قدس، روز فریاد انزجار جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و روز بیعت با فلسطین است.
,
قدیری افزود: قدس، روز رسوایی چهره شیطانی استکبار جهانی است و با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین، یمن و افغانستان، راهپیمایی امسال از حساسیت ویزه ای برخوردار است.
,
این کارشناس تصریح کرد: جریان انقلاب اسلامی با دو آرمان اساسی شکل گرفت که اولین آرمان مبارزه و تقابل با ظلم و ستم و حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم بود و دومین جریان فکری برپایی شریعت اسلام بود که از هر دو جهت فلسطین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
,
وی با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری، فلسطین، کلید رمزآلود فرج امت اسلامی است، گفت: انتهای تمدن و بیداری اسلامی با موضوع فلسطین گره خورده است و آرمان های انقلاب با این قضیه عجین می باشد.
,
قدیری با اشاره به اینکه روز قدس فراموش نشدنی و ماندگار است، افزود: امروز ثمره پربرکت روز قدس را می توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده  آنها از سنگ به موشک مشاهده کرد.
,
این کارشناس با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس باعث تقویت نیروی مقاومت در منطقه و اذعان رسانه ای می شود، ادامه داد: فریاد بیداری اسلامی و پشتیبانی از مردم فلسطین، روحیه بخش جهان اسلام و خنثی‌کننده خیال های باطل برای عادی سازی اقدامات وحشیانه و ضد حقوق بشرانه رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد شد.
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد بود و حضور گسترده مردم در این روز می تواند بیداری اسلامی دیگری را در دنیا رقم بزند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه