اخبار داغ

بازیکنان تیم ملی والیبال چه گفتند؟

طلوع‌کیان: برنامه ویژه برای مسابقه با هلند داریم/ حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم/ جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم

طلوع‌کیان: برنامه ویژه برای مسابقه با هلند داریم/ حضرت‌پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می‌رویم/ جلوه: جای عابدینی را پر می‌کنیم
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از بازی مقابل هلند صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از بازی مقابل هلند صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم

, مسافر: امیدوارم از بازی با هلند سربلند بیرون بیاییم,

, , ,

اسماعیل مسافر پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با هلند اظهار کرد: در بازی با چین شناخت خوبی از این تیم داشتیم. آنالیز دقیقی از سوی کادر فنی آماده شده بود. خداراشکر بازی را خوب سپری کردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

,

وی ادامه داد: پس از مسابقه با چین ریکاوری خوبی داشتیم و به غیر از دو بازیکن مصدوم، همگی سرحال هستند. محمد طاهر وادی انگشتش درد دارد و رضا عابدینی از ناحیه زانو دچار آسیب شده است.

,

مسافر در مورد بازی تیم ملی مقابل هلند هم گفت: این تیم بازیکن خوبی چون نیمیر عبدالعزیز دارد. آنالیز خوبی از این تیم داریم و فردا قبل از مسابقه یک بار دیگر هم این تیم را آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم از این مسابقه هم سربلند بیرون بیاییم.

,

حضرت پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می رویم

, حضرت پور: برای پیروزی برابر هلند به زمین می رویم,

, , ,

محمدرضا حضرت‌پور پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از مسابقه با هلند اظهار کرد: خداراشکر یک تمرین خوب داشتیم و پیش از تمرین هم تیم هلند را به خوبی آنالیز کردیم. امروز (جمعه) هم یک جلسه آنالیز دیگر داریم و پرقدرت برابر این تیم به میدان می‌رویم تا ببریم و انشاالله در پایان هفته نخست با چهار برد برزیل را ترک کنیم.

,

وی با اشاره به شناختی که از تیم ملی هلند در جلسه آنالیز پیش از آخرین تمرین به دست آوردند، گفت: جلسه آنالیز هلند حدود چهل دقیقه بود و فردا هم در جلسه دیگری با این تیم بیشتر آشنا می‌شویم. امیدوارم بتوانم سرویس‌های نیمیر را دریافت کنم و در مسابقه با هلند پرقدرت جلو رویم.

,

لیبرو تیم ملی والیبال درباره بازی نخست ایران برابر چین هم گفت: بازی اول همیشه سخت است و خداراشکر که بردیم اما آن مسابقه تمام شد و باید به مسابقه بعدی فکر کنیم. بازیکنان همه با انگیزه هستند و تلاش می‌کنند. امیدوارم این انگیزه تا پایان مسابقات در تیم ایران وجود داشته باشد.

,

جلوه: جای عابدینی را پر می کنیم

, جلوه: جای عابدینی را پر می کنیم,

, , ,

مهدی جلوه پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با هلند گفت: سفر طولانی ای را برای حضور در لیگ ملت‌ها شروع کردیم و با علم به این که قرار است مدت طولانی ( 40 روز) کنار هم باشیم، برنامه ریزی خوبی انجام شد. در صربستان بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم شرایط تیم هم تا به اینجا خوب پیش رفته است.

,

وی با بیان این‌که در شهر برازیلیا شرایط بهتر شده است، افزود: با شرایط سالن، آب و هوا و … هماهنگ شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. روز پنج‌شنبه یک جلسه آنالیز برای تیم ملی هلند داشتیم و این جلسات امروز هم (جمعه) ادامه خواهد داشت. شرایط آمادگی خوبی داریم و حریف را خوب آنالیز می کنیم تا با بهترین عملکرد، بتوانیم پیروز از میدان بیرون بیاییم.

,

جلوه در مورد مصدومیت رضا عابدینی و احتمال عدم حضورش در بازی برابر هلند، گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که ان شاالله بتوانیم جای عابدینی را در زمین پر کنیم. با کمک بزرگترها و همدلی بچه‌ها این بار سنگین را به دوش بکشیم و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

,

 

,

*طلوع‌کیان: برنامه ویژه برای مسابقه با هلند داریم

, *طلوع‌کیان: برنامه ویژه برای مسابقه با هلند داریم,

علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به افتخارات هلند در جهان گفت: این کشور صاحب والیبال است و بارها در رویدادهای مهمی همچون بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و جام جهانی بر روی سکو رفته است.

,

درباره شرایط بازیکنان تیم ایران برای مسابقه با هلند افزود: بعد از مسابقه برابر چین و پیروزی تیم ملی والیبال ایران، بازیکنان روحیه خیلی خوبی دارند.

,

وی درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی گفت: متاسفانه دو بازیکن آسیب دیده داریم که محمدطاهر وادی از ناحیه انگشت شصت دست و رضا عابدینی از ناحیه زانو دچار مشکل شدند. منتظر نظر نهایی پزشک تیم هستیم که آیا امکان استفاده از این بازیکنان در دیدار مقابل هلند وجود دارد یا نه.

,

طلوع‌کیان با اشاره به تمرین روز گذشته تیم ملی برای مقابله با هلند گفت: به‌هر حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خواب بازیکنان نیز خوشبختانه پس از چند روز اقامت در برزیل تنظیم شده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را مقابل هلند داشته باشیم.

,

وی در ارزیابی تیم ملی والیبال هلند نیز گفت: هلند صاحب والیبال است و تیمی است که مدال طلا و نقره المپیک، نقره قهرمانی جهان و جام جهانی و مدال طلا، نقره و برنز لیگ جهانی در پرونده افتخارات خود دارد. البته این داده‌ها مربوط به سال‌های اخیر نیست، اما تیمی که تجربه کسب این مدال‌ها و مقام‌ها را دارد، طبیعی است تیم با کیفیتی باشد.

,

مربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: مسابقه با هلند سنگین است، قطر پاسور این تیم نیمیر عبدالعزیز است که ایرانی‌ها در قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تهران با این بازیکن کاملا آشنا شدند و در تیم پیکان خوب درخشید و بازیکن ارزشمندی است.

,

وی ادامه داد: بازیکنان هلند منتخب اروپا هستند که در لیگ‌های مهم این قاره مانند لیگ ایتالیا، آلمان، اتریش، هلند و … بازی می‌کنند. بازیکنان هماهنگی هستند و تیم هلند مقابل آمریکا از ترکیب اصلی خود استفاده نکرد تا بازیکنان اصلی برابر ایران به میدان بیایند.

,

وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال ایران نیز با نظر بهروز عطایی برنامه‌های خود را دارد و تیم آنالیز، هلند را به خوبی آنالیز کرده است، گفت: درباره این تیم همه چیز بررسی شده و برنامه ویژه برای مقابله با هلند داریم. بازی سنگینی است و امیدوارم به اهداف برنامه ریزی شده برسیم.

,

طلوع کیان تصریح کرد: خوشبختانه میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار تجربه بازی در لیگ‌های اروپا را دارند و می‌توانند به سبک هلند بازی کنند. در مجموع بازیکنان ایران بی تجربه برای این مسابقه نیستند، اما باید خیلی تلاش کنند.

,

وی تاکید کرد: تیم هلند پرمهره است و با از کار انداختن یک یا دو بازیکن این تیم، به اهداف خود نمی‌رسیم. باید تا لحظه آخر بجنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. نگرانی اصلی کادر فنی تیم ایران برای این مسابقه آسیب دیدگی پاسور (وادی) و مدافع میانی اصلی تیم (عابدینی) است.

,

مربی تیم ملی با بیان این‌که خفظ شرایط روحی و روانی تیم ایران نیز یکی از دغدغه‌های کادر فنی است تا بازیکنان همچنان جنگنده در مسابقات حاضر شوند، گفت: به‌رغم اینکه بازی‌های سختی پیش رو داریم، اما باید بردهای تیم تداوم یابد. در مجموع هر اتفاقی هم بیافتد تیم و بازیکنان جوان در حال یاد گرفتن هستند.

,

وی ادامه داد: 5 بازیکن ایران تجربه نخست لیگ ملت‌ها را دارند و چهار بازیکن برای دومین بار در این مسابقات شرکت کردند. بازیکنان ایران نیاز به تجربه و آموختن دارند، اما نباید زمان را نیز از دست دهیم، بنابراین اگر این کسب تجربه همراه با برد باشد، خیلی بهتره تا مردم هم خوشحال شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه