اخبار داغ

سرنوشت عبرت انگیز افرادی که دارایی خود را فدای مجاهدین خلق کردند / اشرف السادات خواننده زنی که تا پایان عمر در زندان سازمان بود + تصاویر

سرنوشت عبرت انگیز افرادی که دارایی خود را فدای مجاهدین خلق کردند / اشرف السادات خواننده زنی که تا پایان عمر در زندان سازمان بود + تصاویر
زمانی که مرضیه در سال ۱۹۹۵ در سالن رویال البرت به اجرا برای سازمان منافقین پرداخت ، تنها پسر وی از جلو سالن بلند شد و خطاب به مادرش گفت : مادر جان بخوان ، اما برای ملت ایران بخوان …گفتن این جمله همانا و حمله مزدوران سازمان به تنها فرزند مرضیه و کشان کشان خارج کردن وی از سالن همانا…این آخرین دیدار مرضیه با پسرش و اولین هشدار ها به وی در خصوص عضویت در سازمان بود که با تعجب وی همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "ره به ری" : قصد داریم در چند گزارش به سرنوشت افرادی بپردازیم که عضویت در سازمان منافقین زندگی انها را نابود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ره به ری,

 سازمان مجاهدین خلق از جمله مخوف ترین گروهک های تروریستی دنیاست که به گفته اعضا جدا شده از ان ، اگر خلع سلاح نمی شد قطعا جنایاتی را وحشتناک تر از آنچه که داعش انجام می دهد رقم می زد .

,

نکته جالب و تکان دهنده انجاست که مجاهدین خلق به هیچ یک از نیروهای خود رحم نکرده و اجازه خروج به هیچ عضو از سازمان را نیز نداده است.

,

تقریبا تمام کسانی که قصد فرار از این سازمان را داشته اند یا به شکل مشکوکی درون پادگان های این سازمان در عراق کشته شده اند ، یا توسط مسئولان سازمان بازداشت و شکنجه شده اند.

,

از جمله معروف ترین افرادی که تمام دارایی خود را وقف سازمان کردند می توان به مرضیه خواننده طاغوتی اشاره کرد . (پیش از این پیرامون حمایت سایت وابسته به مهدی کروبی از این خواننده که به اجرا زنده بر روی تانک های منافقین پرداحته بود اشاره کردیم.)

,

778877878 (2)

, 778877878 (2), 778877878 (2),

مرضیه از جمله افرادی بود که به دلیل وابستگی به طاغوت و فرو رفتن در فساد و فحشایی که امدن انقلاب اسلامی بساط ان را بر هم زد ، به دشمنی کور کورانه با نظام ایران می پرداخت.

,

وی بدون انکه اطلاع دقیقی از چیسیتی مجاهدین خلق داشته باشد ، فقط به دلیل تعاریفی که از اعضا سازمان در خصوص این گروهک شنیده بود عضویت در سازمان را پذیرفت.

,

اشرف سادات مرتضایی که با نام مرضیه به فعالیت می پرداخت در تاریخ ۱۳۷۳ از ایران خارج شده و ضمن رفتن فرانسه به دلیل تعاریف اعضا از سازمان عضو سازمان شد.

,

نکته جالب در خصوص این خواننده بد اقبال این بود که از سوی سازمان از وی خواسته شد که طرفدار افتخاری سازمان شود ، اما با اسرار وی به عضویت دائمی وی در سازمان رسمیت داده شد.

,

زمانی که مرضیه در سال ۱۹۹۵ در سالن رویال البرت به اجرا برای سازمان منافقین پرداخت، تنها پسر وی از جلو سالن بلند شد و خطاب به مادرش گفت: مادر جان بخوان، اما برای ملت ایران بخوان …

,

گفتن این جمله همانا و حمله مزدوران سازمان به تنها فرزند مرضیه و کشان کشان خارج کردن وی از سالن همانا…

,

این آخرین دیدار مرضیه با پسرش و اولین هشدار ها به وی در خصوص عضویت در سازمان بود که با تعجب وی همراه شد.

,

778877878 (4)

, 778877878 (4), 778877878 (4),

این تازه آغاز ماجرا بود و سازمان منافقین به سرعت ترتیب انتقال مرضیه به پادگان بی بازگشت اشرف را فراهم کرد.

,

وی تا به سال ۱۳۸۰ در پادگان اشرف بود و پس از حمله امریکا به عراق پس از دو ماه سرگردانی در اردن از سوی سازمان به فرانسه منتقل شد و درخواست کتبی داد تا با جدایی وی از مجاهدین خلق موافقت شود.

,

موافقتی که با چند شرط انجام شد. مرضیه از سازمان خواسته بود که تمام اسناد و مدارک مربوط به عضویت وی در سازمان از تمامی سایت های مربوط به سازمان حذف شود، اقداماتی که تا حدودی با همکاری سازمان همراه بود.

,

آخرین کنسرت مرضیه در سال ۲۰۰۴ انجام شد و سازمان مجاهدین خلق از مرضیه خواسته بود که تا با حضور مسعود رجوی در این کنسرت موافقت شود.

,

درخواستی که از سوی مرضیه رد شد.

,

778877878 (1)

, 778877878 (1), 778877878 (1),

مرضیه با اینکه از سازمان جدا شده بود تا پایان عمر خود از سوی سازمان مجاهدین خلق تحت نظر بود.

,

این تحت نظر بودن تا مرگ مرضیه در سال ۸۹ پیش رفت.

,

ماموران سازمان در روزهای پایانی عمر مرضیه آلبوم ها و تصاویر شخصی وی را از آپارتمان وی در فرانسه به سرقت بردند.

,

 

,

 

,

778877878 (5) 778877878 (6)

, 778877878 (5), 778877878 (5), 778877878 (6), 778877878 (6),

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه