اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

هفته آینده طرح کانون‌های درون‌مدرسه‌ای ابلاغ می‎شود/طرح حیات پویا را جدی گرفته شود

هفته آینده طرح کانون‌های درون‌مدرسه‌ای ابلاغ می‎شود/طرح حیات پویا را جدی گرفته شود
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح کانون‎های ورزشی درون‌مدرسه‎ای در هفته آینده ابلاغ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاس بیست ،  مهرزاد حمیدی دیروز در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان، مربیان تربیت بدنی و سلامت استان گلستان که در کانون طه‎ گرگان برگزار شد، با اعلام این خبر، اظهار کرد:دانش آموزان  به کانون های درون مدرسه با محوریت معلمان سوق داده می شوند و استعداد ها به کانون برون‌مدرسه‎ای و هیئت‎های استانی غربال می‎شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاس بیست,

وی المپیاد درون مدرسه‎ای را در کاهش فاصله بین والدین و مدرسه موثر دانست ومتذکرشد: نرخ نشاط با المپیاد در مدرسه افزایش پیدا خواهد کرد و ما احتیاج به فعالیت‎های مکملی داریم که جمعیت کثیری از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهد.

,

طرح حیات پویا را جدی گرفته شود

, طرح حیات پویا را جدی گرفته شود, طرح حیات پویا را جدی گرفته شود,

معاون وزری آموزش و پرورش به طرح حیات پویا نیزاشاره کرد و افزود: باید طرح حیات پویا را جدی گرفته شود و این طرح در کشورهای که دانش آموزان آن مشکل افزایش وزن پیدا کرده بودند اجرا شده است.

,

وی با بیان اینکه سلامت دهان و دندان یکی از تفاهم‌نامه‎های ما در آموزش و پرورش با حوزه سلامت است، بیان داشت: دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال در این طرح قرار می‌گیرند و باید شش دندان پوسیده و شکسته یا افتاده دانش‌آموزان ۱۲ ساله به عدد یک میانگین جهانی برسد.

,

مهرزاد حمیدی با بیان اینکه سنگینی نگاه ورزش درکشور بر دوش معلمان تربیت بدنی استٰ  افزود: اگر خروجی آموزش و پرورش دانش آموزی با مهارت ورزشی نباشد خزانه ورزشی کشور را نمی‎توانیم توسعه بدهیم.

,

۳میلیون و ۵۰۰ دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

, ۳میلیون و ۵۰۰ دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای, ۳میلیون و ۵۰۰ دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای,

وی افزود: یکی از سیاست‎های ما باید مبتنی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار بگیرد، که کیفیت محور نمودن فعالیت‎ها یکی دیگر از برنامه‎های ما است.
این مقام مسئول اضافه کرد: کیفیت با توجه به جامعه هدف تامین می‎شود و باید فعالیت‎های تدوین کنیم که دانش آموز احساس رضایت کند.

,
,

حمیدی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۵۰۰ دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به رقابت پرداختند، یادآور شد: با شعار «به مدرسه باز می‎گردیم» فعالیت‎های تربیت بدنی را به درون مدرسه‎ سوق دادیم و المپیاد درون مدرسه‎ای را با  هدف راه‎اندازی نهضت درون مدرسه‎ای برنامه‎ریزی کردیم.

,

وی تصریح کرد: ما باید اعتماد بنفس را به دانش آموز بدهیم و باید میدان‎های پرورش، هویت و شخصیت در زمان و ضمیر تربیت بدنی را برای دانش آموزان ایجاد کند.
حمیدی افزود: ما باید بیندیشیم سیاست‎ها، منطق و پشتیبانه حرکتی ما در سلامت وزارت آموزش و پرورش چیست  و این مهم باید در بین معلمان تربیت بدنی مطرح شود.

,
,

نهضت داوطلبی و مشارکت جویی از سیاست های ورزشی

, نهضت داوطلبی و مشارکت جویی از سیاست های ورزشی, نهضت داوطلبی و مشارکت جویی از سیاست های ورزشی,

وی بیان کرد: برخی از برنامه‎های که به صورت سنتی در برنامه‎های گذشته دنبال شده از سیاست‎های آموزش و پرورش را کنار گذاشته شده است.

,

معاون وزیر آموزش و پرورش فراگیر نمودن فعالیت‎ها را سیاست دیگر عنوان کرد و افزود: اگر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به شایستگی پایه و مسائل اخلاقی اشاره می‎شود درسیاست اخلاق‎مداری آموزش و پرورش قرار دارد.

,

حمیدی با بیان اینکه مشارکت دانش آموزان و نهضت داوطلبی در ورزش از موضوعات مورد توجه قرار گرفته در آموزش و پرورش افزود: مشارکت والدین و هیئت‎های ورزشی از جمله برنامه‎های ما است و تفاهم‎نامه‎های در این راستا با وزارت ورزش و حوزه سلامت امضاء کردیم.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه