اخبار داغ

باجه مطبوعات/

تقدیر در جشنواره، تحقیر در اداره/ سودای بهارستان در سر مدیرکل/ کارت هدیه دو میلیون تومانی برای مدیران!

تقدیر در جشنواره، تحقیر در اداره/ سودای بهارستان در سر مدیرکل/ کارت هدیه دو میلیون تومانی برای مدیران!
بسته خبری صبح توس از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های 26 خرداد مشهد را بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس، بسته خبری از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های 26 خرداد مشهد را در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

رئیس کانون کارآفرینان برتر استان از برخورد دوگانه مسئولان در همایش‌ها و ادارات انتقاد کرد؛ تقدیر در جشنواره، تحقیر در اداره

, رئیس کانون کارآفرینان برتر استان از برخورد دوگانه مسئولان در همایش‌ها و ادارات انتقاد کرد؛ تقدیر در جشنواره، تحقیر در اداره,

 

,

شهرآرا ـ رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان رضوی گفت: یکی از مواردی که باید از آن به‌عنوان ریسک در حوزه کارآفرینی یادکرد، آشوبی است که کارآفرینان در محیط‌های اداری با آن دست‌به‌گریبان هستند. حسین قنبری روز گذشته، در دهمین همایش کارآفرینان برتر استان افزود: در اینجا از ما تجلیل می‌شود و در اتاق کناری چنان درگیر این و آن ادارات می‌شویم که باید در تاریخ نوشته شود، در این راستا اگر سازمان‌ها و نظام اداری کشور می‌خواهند مدعی حمایت از کارآفرینان باشند باید یک تغییر اساسی در حوزه اداری خود ایجاد کنند.

,

 

,

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد؛ برنامه دریافت خون در ماه رمضان

, مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد؛ برنامه دریافت خون در ماه رمضان,

 

,

شهرآرا ـ مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی، زمان و مکان مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون مشهد و استان را در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد. سیما حقیقی در گفتگو با خبرنگار شهرآرا درباره وضعیت پایگاه‌های انتقال خون استان و مشهد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: طبق سنوات سال‌های گذشته در همه ایام ماه مبارک رمضان به‌جز جمعه‌ها، پایگاه‌های اهدای خون مشهد و شهرستان‌های استان پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.وی به پایگاه‌های اهدای خون فعال در مشهد اشاره و اضافه کرد: این پایگاه‌ها شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی ٣ طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه رضوی واقع در باب الرضا (ع) از ورودی خیابان تهران به حرم مطهر، پایگاه شهید کریمی واقع در بولوار شریعتی ٢٨ منطقه قاسم‌آباد، پایگاه میلاد واقع در بولوار استقلال بین استقلال ٢ و ٤ طبقه فوقانی و پایگاه مهر واقع در نبش بولوار ابوطالب ٣٣ در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ١٥/٢١ هر شب تا ١٥/١ روز بعد فعال است.

,

 

,

پنج روز مانده به اتمام مهلت استعفای مدیران برای ثبت‌نام در انتخابات مطرح شد؛ سودای بهارستان در سر مدیرکل

, پنج روز مانده به اتمام مهلت استعفای مدیران برای ثبت‌نام در انتخابات مطرح شد؛ سودای بهارستان در سر مدیرکل,

 

,

شهرآرا ـ بنیامین یوسف زاده در شماره امروز روزنامه شهرآرا با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان استعفای مدیران کل ادارات و سازمان‌ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزارش کوتاهی از تلاش برخی مدیران برای حضور در مجلس ارائه کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد بازار داغ شایعات به‌ویژه در حوزه استعفای مسئولان مختلف برای شرکت در ماراتن مجلس هستیم. در همین راستا چند روز مانده به پایان مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی، روز گذشته خبری در یکی از سایت‌های خبری مبنی بر استعفای مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برای حضور در انتخابات منتشر شد که سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرآرا با تکذیب تلویحی این شایعه، هر‌گونه اظهار‌نظر در این رابطه را به پنج روز دیگر و زمان پایان مهلت ثبت‌نام‌ها موکول کرد.
حسینی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار شهرآرا گفت: هنوز استعفا نداده‌ام و تا زمان اتمام دوره ثبت‌‌نام نمایندگی کماکان پنج روز دیگر فرصت باقی است. وی افزود: مدیران تا پنج روز برای این کار فرصت دارند و اگر تا آن زمان صبر کنید همه‌چیز روشن می‌شود. تکذیب نکردن موضوع از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان این شایعه را قوت می‌بخشد که وی در آستانه آغاز تعطیلات تابستانی که شاید یکی از بهترین‌ فرصت‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین رفع نواقص و مشکلات برای آغاز سال تحصیلی در ابتدای مهر‌ماه و همچنین رسیدگی به مشکلات معلمان است، سودای بهارستان را در سر دارد. 

,
,

 

,

ربیعی خبر داد؛ آغاز توزیع سبد جدید امنیت غذایی از ۳۰خرداد

, ربیعی خبر داد؛ آغاز توزیع سبد جدید امنیت غذایی از ۳۰خرداد,

 

,

شهرآرا ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز دور جدید توزیع سبد امنیت غذایی به مشمولان این طرح از ۳۰خردادماه سال جاری خبر داد. به گزارش شهرآرا، علی ربیعی اعلام کرد: توزیع اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان از ۳۰خردادماه سال جاری آغاز می‌شود. وی از ادامه اجرای سیاست‌های رفاهی دولت برای توزیع اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان طرح از روز شنبه ۳۰خرداد ۱۳۹۴ خبر داد. ربیعی اظهار کرد: در این مرحله کسانی که در دوره قبل مشمول طرح حمایت غذایی بوده‌اند می‌توانند با در دست داشتن کارت‌بانکی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند به فروشگاه‌های مشخص‌شده قبلی مراجعه و اقلام طرح را دریافت کنند. وی در مورد مشمولان طرح افزود: این طرح با جهت‌گیری مبازره با فقر مطلق اجرایی شده و از آغاز طرح به‌مرور افراد دارای سوءتغذیه شناسایی و مشمول طرح‌شده‌اند و در روند شناسایی، افراد توانمندسازی شده از چرخه طرح خارج و افراد جدید شناخته‌شده جایگزین خواهند شد.

,

 

,

استفاده از نام «ابومسلم» غیرقانونی نیست

, استفاده از نام «ابومسلم» غیرقانونی نیست,

 

,

شهرآرا ـ معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: استفاده از لفظ ابومسلم در تیم فوتبال نسل ابومسلم هیچ‌گونه مشکل حقوقی ندارد. امیررضا خادم در خصوص اینکه گفته می‌شود استفاده از نام ابومسلم در این تیم غیرقانونی است، عنوان کرد: من معاون حقوقی وزارت ورزش هستم و در چارچوب حقوقی، این نام تعیین‌شده است و یک سال از فعالیت این تیم می‌گذرد و اگر غیرقانونی بود مطمئن باشید تا الآن جلوی فعالیت آن گرفته می‌شد. اگر این تیم شکل نمی‌گرفت، ابومسلم به‌طور کامل از ورزش استان حذف‌شده و دیگر نامی از ابومسلم نبود.

,

 

,

کارت هدیه دو میلیون تومانی برای مدیران!

, کارت هدیه دو میلیون تومانی برای مدیران!,

 

,

خراسان ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به این سؤال خبرنگار خراسان که «شنیده‌شده به مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های کشور در این گردهمایی کارت هدیه‌ای به مبلغ 2میلیون و500 هزار تومان اهدا شده است»، ضمن تأیید تلویحی موضوع افزود: وزارت ورزش و جوانان معمولاً در هر سمیناری به مناسبت‌های مختلف به مدیران کل استان‌ها هدیه‌ای می‌دهد که این هم یک موضوع کاملاً طبیعی است. «کوروش صبوریان» خاطرنشان کرد: هرساله 2 سمینار در کشور برگزار می‌شود که وزیر ورزش و جوانان با توجه به شرایط کاری و تا جایی که قانون اجازه دهد از مدیران کل استان‌ها تقدیر و تشکر می‌کند!

, ., !,

 

,

پوستر نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی شد

, پوستر نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد رونمایی شد,

 

,

خراسان ـ در شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، از پوستر این نمایشگاه با حضور استاندار خراسان رضوی رونمایی شد. به گزارش خراسان، دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با شعار «قرآن و امت اسلامی؛ همدلی و هم‌زبانی» در بازه زمانی 6 تا 15 تیرماه (9 تا 18 ماه مبارک رمضان) از ساعت 18 تا 24 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، میزبان دلبستگان به قرآن و عترت خواهد بود. در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی این نمایشگاه که صبح دیروز در دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اعضای شورا، برنامه‌ها و پیشنهادهای خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نمایشگاه قرآن و عترت امسال ارائه و برای همکاری و تعامل بیشتر در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

, .,

 

,

وزیر بهداشت:آیه یأس نخوانیم، برای رفع مشکلات دست‌به‌دست هم دهیم

, وزیر بهداشت:آیه یأس نخوانیم، برای رفع مشکلات دست‌به‌دست هم دهیم,

 

,

خراسان ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری به قوچان، ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان موسی بن جعفر(ع) بازدید کرد و سپس در کلنگ زنی پروژه‌های زایشگاه و کلینیک تخصصی این بیمارستان شرکت کرد. وی گفت: دولت باوجود همه تنگناها، تحریم‌ها و مشکلات موجود، با اخلاص کامل بر آن است تا در رفع و کاهش مشکلات جامعه قدم بردارد و همواره عزت مردم، کشور و نظام را مدنظر دارد پس آیه یأس نخوانیم و در راه اعتلا و آبادانی و پیشرفت‌های همه‌جانبه کشورمان همه دست در دست هم، همچنان وحدت و همدلی را سرلوحه امور قرار دهیم.وی تصریح کرد: اگرچه صبر و شکیبایی مردم ما زیاد است اما خواسته‌ها و انتظاراتی هم دارند که باید به آن‌ها توجه و رسیدگی شود.

,

 

,

۶ شهر کم آب و بحرانی خراسان رضوی

, ۶, شهر کم آب و بحرانی خراسان رضوی,

 

,

خراسان ـ تربت‌حیدریه، گلبهار، ملک‌آباد، ریوش و طرقبه و شاندیز بحرانی‌ترین شهرهای کم آب استان اعلام شدند. رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب استان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به این‌که حفر ۴ حلقه چاه در گلبهار آغاز شد گفت: ۶ حلقه چاه نیز در این شهر حفر شده است. مهندس «اسماعیلیان» افزود: هم‌اکنون ۲۸ شهر در استان با تنش کمبود آب مواجه هستند. وی با اشاره به این‌که حدود ۸۰ درصد مصارف آب از طریق سفره‌های آب زیرزمینی تأمین می‌شود گفت: در کنار خشک‌سالی‌های پی‌درپی، برداشت بی‌رویه از منابع آب زیرزمینی و کاهش منابع آب تجدید پذیر باعث شده استان بیشترین سهم کسری مخازن آب زیرزمینی با رقم هزار و ۱۷۰ میلیون مترمکعب در کشور را داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ص

, , ,
 
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه