اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور اعلام کرد:

جامعه ورزشی 96 ورزشکار و قهرمان مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است

جامعه ورزشی 96 ورزشکار و قهرمان مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است
سردار آذرنوش گفت: جامعه ورزشی تعداد 96 ورزشکار و قهرمان مدافع حرم را در دفاع از حرمین شرفین تقدیم اسلام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرزبانو؛ سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور در مراسم یادبود شهید مهدی عسگری، گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران و تجلیل از مروجین اخلاق مدار که صبح امروز(5 مرداد) در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: رفتار، منش و سلوک باید خدایی باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه همه در راه اسلام و نظام گام بر می دارند ولی حلقه مفقود شده در جامعه ورزشی، کمرنگ بودن اقدامات عملی در امور می باشد که در برخی مواقع ناشی از کم کاری برخی الگوهای عملی در جامعه می باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور با اشاره به اینکه به برخی موضوعات باید توجه بیشتری شود تصریح کرد: اگر بتوان با الهام از الگوهای عملی همچون موضوع اقتصاد مقاومتی در زمینه ورزش، اخلاق، رفتار و کردار نیز به خوبی عمل کنیم، مطمئنا به اهداف و انتظاراتی که تبیین شده خواهیم رسید.

وی مدیران و مربیان را دو رکن اساسی و نقش آفرین در جامعه ورزشی عنوان کرد و افزود: در بهبود اخلاق ورزشی و انتقال روحیه اساسی این دو عنصر نقش مهمی دارند.

سردار آذرنوش تعداد شهدای مدافع حرم ورزشکار را 96 شهید اعلام کرد و گفت: در حال حاضر جنگیدن در منطقه بسیار سخت تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است چراکه در آن زمان فضای حاکم بر کشور فضایی حماسی بود.

وی تصریح کرد: مرام و منش پهلوانی شهدای ورزشکار مدافع حرم کار افراد دیگر را در آخرت دشوار ساخته است و جوانان امروز ما باید از این شهدا الگوبرداری کنند و پیاده کننده رفتار آن ها باشند.

انتهای پیام/رض

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرزبانو,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه