اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی مطرح کرد/

برگزاری جشن های "روز دختر گوهر علم و عفاف" از جمله برنامه های برجسته بسیج جامعه زنان در دهه کرامت

برگزاری جشن های "روز دختر گوهر علم و عفاف" از جمله برنامه های برجسته بسیج جامعه زنان در دهه کرامت
مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جشن های میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت توسط بسیج جامعه زنان در سطح استان، افزود: این جشن ها با نام جشن های "روز دختر گوهر علم و عفاف" در سطح در سطح شهرستان های استان در حال برگزاری است و تاکنون بیش از 20 ناحیه اقدام به برگزاری این جشن ها نموده اند و بقیه نواحی طی جند روز باقی مانده آن را اجرا خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه اسحاق قالیباف مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیوز، ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به برگزاری جشن های میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت توسط بسیج جامعه زنان در سطح استان، افزود: این جشن ها با نام جشن های  "روز دختر گوهر علم و عفاف" در سطح در سطح شهرستان های استان در حال برگزاری است و تاکنون بیش از 20 ناحیه اقدام به برگزاری این جشن ها نموده اند و بقیه نواحی طی جند روز باقی مانده آن را اجرا خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز,

 

,

اسحاق قالیباف برگزاری کارگاههای دخترانه را یکی دیگر از ویژه برنامه های بسیج حامعه زنان خراسان رضوی در این دهه مبارک دانست و گفت: در این کارگاهها که به اشکال مختلف در سطح پایگاه، حوزه و ناحیه برگزار می گردد سعی شده موضوعات مرتبط با اقتضاعات سنی دختران مطرح شود. استفاده از اساتید مجرب یکی از ویژگی های خاص این کارگاهها می باشد.

,

 

,

 وی از برگزاری نشست هیئت منتظران موعود ویژه حلقات صالحین در این دهه خبر داد و اظهار داشت: این نشست ها با موضوع پرداختن به شخصیت علمی و معنوی حضرت معصومه(س) برگزار شده است که البته همچنان تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت. دعوت از سخنران مجرب استانی یکی از کار های خاصی بوده که برای این برنامه تدبیر شده است.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به برنامه گلباران حرم مطهر رضوی در روز میلاد حضرت معصومه (س)، درخصوص سایر ویژه برنامه های بسیج جامعه زنان استان در این دهه تصریح کرد: علاوه بر جشن هایی که در سطح نواحی برگزار می شود جشن هایی ویژه گرامیداشت این دهه در سطح پایگاهها و حوزه ها نیز در حال برگزاری است، مسابقات فرهنگی متعدد، برگزاری نمایشگاههای مختلف و متنوع فرهنگی، تجلیل از دختران نمونه علمی، تجلیل از دختران محجبه و برگزاری برنامه هایی متنوع فرهنگی ذیگر ذر سطح پایگاه، حوزه و ناحیه از جمله کار هایی است که به مناسبت این دهه برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه