اخبار داغ

چند خبر ورزشی از کردستان/

دو و میدانی‌کاران دختر کردستانی دو مدال کشوری را کسب کردند/ شکستی دیگر برای تیم هندبال شهرداری سنندج در سومین دیدار جام باشگاه‌های آسیا

دو و میدانی‌کاران دختر کردستانی دو مدال کشوری را کسب کردند/ شکستی دیگر برای تیم هندبال شهرداری سنندج در سومین دیدار جام باشگاه‌های آسیا
رقابت‌های برترین های نونهالان و نوجوانان دختر کشور در تهران برگزار شد و طی آن هستی ثمری و آرینا نیک‌خواه به ترتیب در ماده‌های 3000 و 400 متر مانع نشان‌های نقره و برنز را بدست آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نخستین دوره رقابت های جام باشگاه های هندبال زنان آسیا با حضور 6 تیم از روز چهارشنبه 5 در کشور قزاقستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

این رقابت ها با حضور 3 تیم از قزاقستان، یک تیم از ازبکستان، یک از تیم قطر و تیم شهرداری سنندج به نمایندگی از کشورمان ایران به مدت 7 روز برگزار می گردد.

,

 

,

در سومین روز از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های زنان آسیا در قزاقستان، تیم شهرداری سنندج مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 32 بر 28 شکست خورد.

,

 

,

تیم شهرداری سنندج در دو دیدار قبلی خود مقابل نمایندگان قزاقستان بازی را واگذار کرد و در روز یکشنبه 9 آبان ماه در چهارمین دیدارش به مصاف نماینده قطر می رود.

,

 

,

 تیم شهرداری سنندج با ترکیب سیران احمدی، دلنیا محمودی، اسرا فتاحی کردستانی، شیدا ابوالقاسمی، سمیرا علی رمایی، کژال امینی، شقایق باپیری، پریا فرجی، دنیا امانی، سیران رجبی نیا،  اسرا زندی، مژگان قهرمانی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

,

 

,

نشمین و نسرین شافعیان سرمربی و مربی، اکرم حبیب لو و زهرا آوجیان نیز به ترتیب تحت عنوان فیزیوتراپ و سرپرست، تیم شهرداری سنندج را در مسابقات همراهی می کنند.

,

 

,

نخستین دوره رقابت های جام باشگاه های هندبال زنان آسیا طی روزهای 5 تا 11 به میزبانی قزاقستان برگزار می شود.

,

 

,

دوندگان دختر کردستانی دو نشان نقره و برنز را در رقابت‌های کشوری بدست آوردند

,

 

,

رقابت های برترین های نونهالان و نوجوانان دختر کشور با معرفی نفرات برتر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید.

,

 

,

این مسابقات طی روزهای 7 و 8 آبان ماه در گروه پرتاب ها و پرش ها برگزار شد و دوندگان شرکت کنندگان در رشته های 100 متر با مانع، 100 متر، 3000 متر، 1500 متر، 2000 متر با مانع، 400 متر، 400 متر با مانع، 200 متر و 800 متر به مصاف یکدیگر رفتند.

,

 

,

تیم استان کردستان با دو ورزشکار در رقابت های برترین های نونهالان و نوجوانان دختر کشور حضور یافت و توانست دو نشان نقره و برنز را بدست آورد.

,

 

,

در پایان این رقابت ها هستی ثمری در ماده 3000 متر به نشان نقره دست یافت و بر سکوی سوم قرار گرفت و آرینا نیک خواه دیگر دونده کردستانی در ماده 400 متر مانع مدال برنز را کسب کرد.

,

 

,

تیم استان کردستان به سرپرستی و مربیگری بهار زنگی بند در رقابت های برترین های نونهالان و نوجوانان دختر کشور شرکت کرد.

,

 

,

کسب دو نشان نقره و برنز برگردن تکواندوکاران دختر کردستانی در رقابت های کشوری

,

 

,

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر مشهد برگزار شد.

,

 

,

در این مسابقات 210 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از 31 استان در روزهای 7 و 8 آبان ماه در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.

,

 

,

در پایان نیان شامحمدی تکواندوکار سقزی در وزن 46 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد و روناک حسین زاده دیگر ورزشکار سقزی بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز وزن 57 کیلوگرم را از آن خود کرد.

,

 

,

در نتیجه تیمی، استان کردستان با دو نشان نقره و برنز در جایگاه هشتم قرار گرفت و تهران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 59 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان البرزی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شدند و نمایندگان تیم اصفهان نیز با یک مدال طلا، یک برنز و 35 امتیاز سوم شدند.

,

 

,

گفتنی است، تیم استان با 6 تکواندوکار در این رقابت ها شرکت کرد و سارا کبیری سرپرست، مهری شعبانی سرمربی و سمانه مرادی تحت عنوان مربی کاروان کردستان را همراهی می کردند.

,

 

,

ورزشکار دیواندره ای جایگاه سوم مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور را از آن خود کرد

,

 

,

دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور به مدت سه روز در مجموعه ورزشی فرهنگی ایثار استان البرز برگزار شد.

,

 

,

در این رقابت ها شرکت کنندگانی از سراسر کشور در بخش های جوانان، ورزشکاران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان ها طی روزهای 5 تا 7 آبان ماه به رقابت پرداختند.

,

 

,

دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور در آیتم های مفاهیم، اذان، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ جزء های 1، 10 ، 20 ، حفظ آیات موضوعی و حفظ احادیث موضوعی برگزاز شد.

,

 

,

در پایان این مسابقات، سیامک امین پور ورزشکار دیواندره ای بعد از شرکت کنندگانی از استان های مازندران و آذربایجان غربی عنوان سوم بخش اذان را به خود اختصاص داد.

,

 

,

گفتنی است، استان کردستان با 4 شرکت کننده به سرپرستی میلاد فیضی در دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور حضور یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه