اخبار داغ

تحولات منطقه؛

آخرین وضعیت میدانی عملیات موصل/ نقشه + تصاویر

آخرین وضعیت میدانی عملیات موصل/ نقشه + تصاویر
نیروهای بسیج مردمی مستقر در محور غربی شهر موصل موفق شدند طی چند ساعت اخیر ده ها کیلومتر مربع را پاکسازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، نیروهای بسیج مردمی مستقر درمحور غربی موصل از صبح روز گذشته عملیات وسیعی را آغاز کردند و موفق شدند ده ها کیلومتر مربع را پاکسازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای بسیج مردمی از صبح امروز نیز عملیات خود را شروع کردند و در همان ساعات اولیه موفق شدند وارد منطقه «الجرن» واقع در جنوب غرب موصل شوند.

,

همزمان گروهی از نیروها مواضع خود را در منطقه «المستنطق اول» تثبیت کردند و سپس به سمت مناطق «المستنطق دوم و الشیک» پیشروی کردند.

,

عملیات پاکسازی مناطق غربی و جنوب غربی حومه موصل همچنان ادامه دارد و نیروهای بسیج مردمی در حال نزدیک شدن به شهر راهبردی «تلعفر » هستند.

,

عملیات پاکسازی مناطق در محورهای شمالی،شرقی و جنوبی موصل کند شده است و نیروهای عراقی و پیشمرگ کرد در حال تثبیت مواضع خود در مناطق آزاد شده هستند.

,

همزمان با عملیات آزادسازی مناطق اطراف موصل، «حیدرالعبادی» نخست وزیرعراق در گفتگوی با شبکه «العراقیه» اعلام کرد، هیچ نیروی خارجی در عملیات موصل شرکت نمی کند و عملیات تا آزادسازی شهر موصل ادامه خواهد داشت و در هیج محوری متوقف نخواهد شد.

,

وی همچنین از موفقیت های نیروهای امنیتی،بسیج مردمی و پیشمرگ کرد در پاکسازی ده ها منطقه و روستا در اطراف موصل تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه