اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان:

توهین مطهری به ساحت مقدس امام رضا (ع) پذیرفتنی نیست

توهین مطهری به ساحت مقدس امام رضا (ع) پذیرفتنی نیست
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در واکنش به اظهارات موهن علی مطهری در این دانشگاه گفت: توهین علی مطهری به ساحت مقدس امام رضا (ع) به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در پی اظهارات سخیف روز گذشته علی مطهری در دانشگاه سمنان و اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع)، حجت الاسلام و المسلمین حسین ذوالفقاری لقب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مرآت با محکوم کردن این اظهارات گفت: این سخن که اگر امام رضا (ع) هم بودند شاید در کنسرت حضور می یافتند غیرقابل قبول و اهانتی آشکار به اهل بیت (س) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مرآت,

ذوالفقاری لقب با بیان اینکه چون احتمال می داده است نظم جلسه به هم بریزد در همان جا مخالفت خود را اعلام نکرده افزود: می پذیرم که شاید بهتر بود بنده به عنوان مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری آن جلسه را ترک می کردم.

,

وی با اشاره به اظهار نظر مطهری در خصوص سران فتنه نیز تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند جرمی را که سران فتنه نسبت به انقلاب مرتکب شدند تطهیر کند و حصر این افراد لطف نظام به آنها است چرا که همانطور که رهبری فرمودند اگر این افراد محاکمه شوند حکم سنگینی برای آنها صادر خواهد شد.

,

مسئول نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه سمنان ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب بارها بر موضوع فتنه تاکید کرده اند و این موضوع را خط قرمز نظام می دانند باید از ایشان تبعیت کرد.

,

ذوالفقاری لقب در خصوص جلوگیری از ورود خبرنگاران به این مراسم نیز گفت: بنده مقررات درون دانشگاه را نمی دانم و این موضوع را باید از مسئولان روابط عمومی دانشگاه سوال کنید.

,

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان خطاب به علی مطهری

, نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان خطاب به علی مطهری,

واکنش ها به اظهارات سخیف علی مطهری در دانشگاه سمنان همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش، بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان نیز با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به مطهری از وی خواستند یکبار دیگر آثار و سخنان پدر شهیدش را مرور کند. در بخشی از این نامه آمده است:

, این نامه, این نامه,

«آیا چنین بهتان ها و عبارات سخیفی که به مقام اهل بیت (ع) و ولایت فقیه نسبت می دهید در جهت نگهبانی دستاورد های انقلاب و دفاع از قانون اساسی است؟ آیا سطح درک شما از جایگاه ائمه اطهار و ولایت فقیه در همین مقدار هست؟ در هر صورت امیدواریم که حداقل با مطالعه دوباره و دقیق تر آثار شهید مطهری مسیر خود را اصلاح کنید تا بتوانید در پیشگاه خداوند پاسخگوی سوگند یاد شده خود باشید.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه