اخبار داغ

مسئول شورای هیئات مذهبی دیر:

زیارت «حضرت رسول (ص) از بعید» در دیر قرائت می شود

زیارت «حضرت رسول (ص) از بعید» در دیر قرائت می شود
مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان دیر گفت: هم‌ زمان با بیست و هشتم صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آیین معنوی قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول اکرم (ص) از راه دور در مسجد فاطمه الزهراء (س) شهر دیر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دریانورد صبح امروز در گفتگو با "مطاف24"، ضمن عرض تسلیت مناسبت های دهه آخر صفر، گفت: همزمان با فرا رسیدن 28 صفر و ایام سوگواری پیامبر اعظم(ص) و دو سبط گرامی اش، امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم بزرگ سوگواری و زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در مسجد فاطمه الزهراء شهر دیر روز دوشنبه 28 صفر ساعت 6:00 صبح در مسجد فاطمه الزهراء شهر دیر  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "مطاف24",

وی با بیان اینکه پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) محور وحدت، صلح ومحبت بودند گفت: اگر در امر فعالیت ها رسم پیامبر را برویم موفق خواهیم بود.

,

دریانورد با تاکید بر اهمیت پرداختن به شخصیت و ویژگی های پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) ادامه داد: در این زمینه باید از تمامی ظرفیتها از جمله رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، مساجد و هیئت‌ها استفاده کرد.

,

حسن دریانورد گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر آیین عزاداری و قرائت زیارت از بعید در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) انجام شده که امیدواریم با همراهی رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی شاهد حضور پرشور تر مردم در سال جاری نسبت به سال های پیش باشیم.

,

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان دیر گفت: قرائت زیارت از بعید از جمله آداب سالروز وفات پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است که چند سالی است با شور خاصی در شهرستان دیر اجرا می شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه