اخبار داغ

مدیرکل جدیدالورود کهگیلویه و بویراحمد؛

حضور در راهپیمایی 9 دی وظیفه ای همگانی است/مردم واقعیت های فتنه 88 را خوب فهمیدند

حضور در راهپیمایی 9 دی وظیفه ای همگانی است/مردم واقعیت های فتنه 88 را خوب فهمیدند
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور همه ما در 9 دی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری الزامی است، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انشاءالله انجام وظیفه خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، سید محمد تقی علوی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه حضور همه ما در 9 دی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری الزامی است، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انشاءالله انجام وظیفه خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه 9 دی به چه خاطر شکل گرفت؟، افزود: 9 دی با توجه به آن فتنه ای که در گذشته انجام شد، صورت گرفت.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه عاملین فتنه بیرون از کشور یا خارج از کشور بودند؟ گفت: خیلی از این موارد سیاسی را شما خودتون رصد می کنید و بهتر از من می دانید، فتنه گران هم از داخل و خارج بودند و کشورهای غربی نیز در این مسئله اثر گذار بودند و توانستند به برخی از نیروهایی که شاید نتوانستند خودشان را با موقعیت های انقلاب اسلامی جور کنند نوعی نفوذ بکنند و ندانسته وارد خیلی از قضایا شدند.

,

علوی با اشاره به اینکه تدبیر مقام معظم رهبری و هوشمندی که از سوی مسئولان صورت گرفت مردم واقعیت ها را خیلی راحت فهمیدند، تصریح کرد: مردم ما مردمی بسیار باذکاوت، باهوش و با فهم پایبند به مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه تعدادی عنوان می کنند که 9 دی مربوط به حزب خاصی نیست؟، ادامه داد: نمی دانم، من خیلی واقف نیستم روی این مسئله که شما می فرمایید.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: من جدا از بحث جامعه ورزشی، از همه جوانان، هیات های ورزشی و سمن ها انتظار دارم با حضور خودشان در پی فرمایش مقام معظم رهبری همسو و هم گام در روز 9 دی شرکت کنند تا بار دیگر حماسه بزرگی ایجاد کنند.

,

وی در پایان به سوال خبرنگار صبح زاگرس که شما اصلاح طلب یا اصول گرا هستی؟ گفت: من فرد سیاسی نیستم من همگام با دولت هستم، در این دولت پست گرفتم سعی می کنم از جان و دل برای مردم شریف استان و جامعه ورزشی استان کار کنم.   

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه