اخبار داغ

طحان نظیف در گفتگو با دانا:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای کوچک از ایران پر از استعداد است/ شورای نگهبان از ایده ها و اختراعات موجود در رویداد حمایت می کند

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای کوچک از ایران پر از استعداد است/ شورای نگهبان از ایده ها و اختراعات موجود در رویداد حمایت می کند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای  کوچک از ایران پر از استعداد و باهوش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در سومین روز از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از این رویداد بازدید کرد.

هادی طحان نطیف سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از این رویداد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، گفت: بسیار خرسند هستم از اینکه توفیق پیدا کردم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور پیدا کنم و از نزدیک در جریان تلاش های دوستان قرار بگیرم.

وی افزود: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نمونه ای  کوچک از ایران پر از استعداد و باهوش است. میانگین سنی افراد شرکت کننده در رويداد پایین است که این نشان دهنده آن است که ایران بعداز پیروزی انقلاب گام های بسیار بلندی با همین جوانان و نوجوانان خود برداشته است که همگی شاهد نمونه های آن  در سال های جنگ و پس از جنگ بودیم.

وی ادامه داد: مسائل کشور را می توان با همین جوانان و نوجوانان که پر از ایده، شوق و علاقه هستند حل کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: در گروه های شرکت کننده در رویداد توليد محتوای دیجتال بسیج نشاط، علاقه، انگیزه و وتلاش دیده می شود و امیدوارم همه مسئولین کشور به‌این رویداد بیایند و این استعدادها را ببیند و از آنها استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی که شورای نگهبان برای برداشتن موانع موجود و احتمالی قانونی، که ممکن است بر سر راه استارت آپ های که در رویداد تولید محتوای دیجیتال معرفی می شوند وجود داشته باشند چه اقدامی انجام خواهند داد؟ گفت: شواری نگهبان آمادگی دارد که اگر نیاز به حمایت های قانونی داشته باشند کمک می کند تا مشکل از پیش پایه فرزندان کشورمان برداشته شود . همچنین شورای نگهبان تلاش می کند تا زیر ساخت های و حمایت‌های قانونی از انها راحت تر شود.

وی در پایان گفت: حمایت های قانوی برای تجاری سازی و ثبت این استعدادهای و اختراعات نیاز است که مجلس باید اقدام به ایجاد قانون بکند و شورای نگهبان هم حمایت های خودش را انجام می دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه