اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟!

پورعلی گنجی: حاضرم برای VAR یک میلیارد بدهم/ ترابی: با این اتفاقات مشکوک هستیم

پورعلی گنجی: حاضرم برای VAR یک میلیارد بدهم/ ترابی: با این اتفاقات مشکوک هستیم
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل آلومینیوم به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پورعلی گنجی پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم درمورد اینکه درویش مدعی شده عمدی در کار است تا یک تیم قهرمان شود، اظهار داشت: بعد از این همه اتفاقاتی که رخ داده ذهن آدم به این سمت می‌رود. امیدوارم که حداقل در ورزشگاه آزادی حق ما را بدهند. دنبال این نیستیم که به ما حال بدهند، حداقل حق‌مان را بدهند.

وی در واکنش به کامنت برخی از بازیکنان تیم ملی زیر پست کارلوس کی‌روش گفت: من درمورد این موضوعات صحبت نمی‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حاضرم یک میلیارد بدهم که VAR را بیاورند، تصریح کرد: هر بازیکن ۵۰ میلیون بده به راحتی می‌توان VAR را وارد کرد. به نظر من این همه هوادار با این اشتباه داوری با ناامیدی ورزشگاه را ترک کرد. هر روز اعتراض می‌کنیم تا شرایط بهتر شود، اما اوضاع بدتر می‌شود.

پورعلی گنجی درخصوص اظهارات درویش مبنی بر اینکه تکلیف لیگ تا حدودی مشخص است، گفت: با این تصمیماتی که داوران می‌گیرند نشان می‌دهد که همه چیز به سمت دیگری می‌رود.

ترابی: با این اتفاقات مشکوک هستیم

مهدی ترابی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم، درباره اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود،‌ اظهار داشت: اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود چنین نظری داشته باشیم. با این حال باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا در هر بازی بهتر شویم.

وی با ابراز امیدواری به عدم تکرار اشتباهات داوری ظرف هفته‌های آینده تصریح کرد: سرمان را این هفته مقابل تماشاگران خودمان و هفته گذشته در خانه فولاد خوزستان بُریدند. ما به این اتفاقات کمی مشکوک هستیم.

پیروانی: VAR را بهانه کرده‌اند تا هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام دهند

افشین پیروانی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: باید تبریک ویژه بگویم که صدر را از ما گرفتند. هدف‌شان این بود. اختلاف امتیاز داشتیم و به هر طریقی که توانستند صدر را از ما گرفتند. برای آوردن VAR بی‌عرضه‌ترین هستیم. شک نکنید حالا حالا‌ها خبری از VAR نیست. VAR را بهانه کرده‌اند و هر غلطی دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند. این وضع قضاوت است؟ چند بار ما متضرر شدیم، بعد انتظار دارید اعتراض نکنیم و حق‌مان را نگیریم؟ متأسفم برای فدراسیون و کمیته داوران و هرکسی که تصمیم‌گیرنده است. اینها به هدف‌شان رسیدند.

وی درباره اینکه آیا او نیز اعتقاد دارد می‌خواهند تیمی خاص قهرمان شود، اشاره کرد: دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس قهرمان نشود. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را ۹ روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی وجود دارد؟ مگر روز قرعه‌کشی نگفتند بازی ما یکم برگزار می‌شود؟ پس چرا بازی را سوم (اسفند) گذاشتند؟ چون یک تیم می‌خواهد با سن‌پترزبورگ بازی کند؟ در کوران مسابقات چه تیمی بازی دوستانه برگزار می‌کند؟ این چه تصمیمی است که فدراسیون می‌گیرد؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به خدا باید تیم را بیرون می‌آوردیم. این وضع قضاوت نمی‌شود. چرا اینقدر به این تیم پرطرفدار ظلم می‌کنند؟ معلوم است با هدف جلو می‌روند. این از وضعیت مالی تیم‌ها که ببینید چطور هزینه می‌کنند و این هم از وضعیت قضاوت‌ها و آنهم از وضعیت برنامه‌ریزی که نمی‌دانم چرا در کوران مسابقات ۹ روز باید بین بازی ما فاصله باشد. کجای دنیا در کوران مسابقات و زمانی که لیگ در حال برگزاری است، یک تیم خارجی می‌آید تا بازی دوستانه برگزار کند؟

وی درباره اینکه گل‌محمدی گفته است تا وقتی سرمربی پرسپولیس است، این تیم قهرمان نمی‌شود، یادآور شد: گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و مطمئن باشید که زحمت خودش را می‌کشد. یک خبر بد هم به کسانی که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشوند بدهم. ما با تمام قدرت می‌آییم، ولی جان مادر‌تان کمی انسان باشید.

بیرانوند: افتخار می‌کنم که بازیکن یک تیم خیلی خاص هستم

علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم و اخراجش در این مسابقه اظهار داشت: اول اینکه افتخار می‌کنم بازیکن یک تیم خاص هستم. حرفم را تکرار می‌کنم، ولی متأسفانه اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که همه می‌بینید. امروز دو پنالتی ما را نگرفتند، اما من یک سؤال از داور دارم. شما پنالتی روی ترابی را نگرفتید، اما چرا برای پرسپولیس کرنر گرفتید؟ اصلاً کرنر نبود!

وی ادامه داد: من یک سؤال دارم. من چهار سال با نکونام همبازی بودم، ولی چیزی که توانست پرسپولیس را ببرد اخراج نکونام بود!‌ وقتی یک بر صفر جلو افتادند فقط دنبال این بود که اخراج شود. به او تبریک می‌گویم، ولی ذهنیتش همین بود. بعد از اخراج نکونام تمام سوت‌ها به نفع فولاد بود؛ مثل پنالتی روی شیخ دیاباته. اگر نکونام اخراج نشده بود داور امکان نداشت آن پنالتی را نگیرد. صد درصد پنالتی می‌گرفت، چون نکونام اخراج شده بود با خودش گفت به هر حال نکونام اخراج شده و اگر پنالتی بگیریم فشار زیاد می‌شود. امروز هم دو صحنه صد درصد بود. اخراج من آفساید بود. مگر می‌شود چنین چیزی؟!

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه بعد از اخراج گفته است سر پرسپولیس را بریدند،‌ گفت: اصلاً شک نکنید این اتفاق افتاده است. من خدا را شکر می‌کنم در یک تیم خاص هستم. خاص بودن پرسپولیس برای همه روشن شده است و همه دوست ندارند ما قهرمان شویم. به هر حال پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. من یک سؤال از تاج دارم. دیگر بحث VAR را جمع کنید. احساس می‌کنم از وقتی بحث VAR آمده خیال داوران راحت و دست‌شان باز شده است.

بیرانوند در واکنش به این موضوع که پورعلی‌گنجی گفته است بازیکنان نفری 50 میلیون تومان می‌دهند تا VAR بیاید، گفت: این اتفاق که نمی‌افتد. پورعلی‌گنجی هم عصبانی بوده است. او را درک کنید،‌ روی عصبانیت این حرف را زده. ویدیو چک وظیفه فدراسیون است. من شنیدم گفتند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید پول ورزشگاه آزادی را بدهند، ولی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. امسال اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که دوست ندارند قهرمان شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به نظرش می‌خواهند یک تیم خاص قهرمان شود»، عنوان کرد: من تیمی خاص‌تر از پرسپولیس پیدا نمی‌کنم. یک تیم خاص است و آنهم پرسپولیس است. همه فشارها روی پرسپولیس است. یک اتفاقاتی الان می‌افتد. تیم‌هایی دیگر باید طوری باشند که جلوی پرسپولیس اینقدر خوب باشند که دیده شوند، نه داوران! داوران یک کاری می کنند تا دو سه هفته روی آن‌ها زوم شود. شاید حرف‌های رکیک از سوی هواداران هم بخورند، ولی برای‌شان مهم نیست. خواهشاً دیگر هم اسم ویدیو چک را نیاورید، چون نمی‌آید.

بیرانوند در ادامه گفت: مثل اینکه باشگاه آلومینیوم یک عکس از پای فخرالدینی گذاشته بود، اما فکر کنم میلاد قبل از بازی مصدوم شده بود. آن صحنه هم برای قبل از بازی بود. پای من روی زمین بود و به مچ پای او خورد. این چه کاری است؟! مطمئن باشید تیم پرسپولیس کم نمی‌آورند. من چقدر امروز از هواداران انرژی گرفتم و خوشحال بودم. ما نیمه دوم 10 نفره فشار آوردیم. هواداران نگران نباشند؛ ما الان با تفاضل گل دوم هستیم. با تیم‌های مدعی بازی داریم و مطمئن باشید ما قبل از جام حذفی با تیم دوم چهار ۵ امتیاز اختلاف داریم.

گولسیانی: هیچ کشوری به اندازه ایران نیازمند VAR نیست

گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس پس از بازی پرسپولیس و آلومینیوم گفت: بدون تردید باید تکنولوژی ویدیوچک به ایران بیاید. به نظرم هیچ کشوری به اندازه ایران نیازمند VAR نیست. من متوجه آن نمی‌شوم. این یک فاجعه است زیرا بسیار زیاد اشتباه داوری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بله که ما باید از چند جهت پیشرفت کنیم ولی یک لحظه و یک تصمیم می‌تواند نتیجه بازی را تصمیم گیرد.

گولسیانی در خصوص اخراج بیرانوند گفت: من هنوز صحنه را دقیق مشاهده نکردم. از آنجایی که من دیدم مشخصاً خطا بود ولی پیش از آن می‌گویند آفساید شده است. من نمی‌دانم و باید این مسئله را بازبینی کنم. الان نمی‌دانم و نمی‌توانم قضاوت کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه