اخبار داغ

مس کرمان ۲ - استقلال ۳؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی استقلال با درخشش قائدی؛ کام‌بک رؤیایی پسران آبی در قلب کویر!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی استقلال با درخشش قائدی؛ کام‌بک رؤیایی پسران آبی در قلب کویر!
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، از ساعت ۱۷:۰۰ عصر امروز (پنج‌شنبه – ۱۳ بهمن‌ماه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌ها که پس از شکست خارج از خانه مقابل سپاهان توانستند هفته گذشته یک برد پرگل خانگی را مقابل ملوان بندرانزلی به‌دست بیاورند، با روحیه‌ای خوب و دست بالا به کرمان سفر کردند تا در برابر تیم سینوسی و نامتعادل فرزاد حسین‌خانی صف‌آرایی کرده و ۳ امتیاز حساسی را کسب کنند.

نیمه نخست این مصاف با اشتباهات مرگ‌بار سنگربانان و مدافعان هر دو تیم همراه شد؛ اول استقلال بود که روی اشتباه محض علی‌رضا رضایی گل اول بازی را دریافت کرد و سپس نوبت به مهدی قایدی رسید تا روی اشتباه دفاع و گلر تیم مس و ناهماهنگی به‌وجود آمده، بازی را به تساوی بکشاند. علی‌رغم ایجاد موقعیت اما بازی در نیمه نخست با همین نتیجه تساوی به پایان رسید.

آغاز نیمه دوم با تعویض بازیکنان از سوی هر دو سرمربی برای تغییر نتیجه همراه بود. مسی‌ها در حضور هواداران برد می‌خواستند و آبی‌پوشان هم به پیروزی نیاز مبرمی داشتند. در این نیمه در اکثر دقایق توپ در رفت‌وبرگشت در زمین می‌چرخید و دو تیم موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای هم ایجاد کردند تا این که جعفر سلمانی روی به‌هم ریختگی دفاع مس، گل دوم را به زیبایی به ثمر رساند.

مهدی قایدی در ادامه در دقیقه ۷۳ دروازه تیم مس را برای بار سوم باز کرد تا خیال ریکاردو ساپینتو از بازگشت تیمش به کورس قهرمانی لیگ برتر راحت و راحت‌تر شود. دقایق پایانی این بازی التهابات بسیاری را به همراه داشت؛ از درگیری دو نیمکت تا اخراج سرمربی پرتغالی استقلال و حتی گل دیرهنگام و زیبای تیم مس که در نهایت بازی با برتری استقلال خاتمه یافت.

مس کرمان ۲
گل: معین عباسیان (۱۰) - عارف رستمی (۹۶)

استقلال ۳
گل: مهدی قایدی (۲۰ و ۷۳) - جعفر سلمانی (۶۹)

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان.
ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه