اخبار داغ

یادداشت؛

پایان پوست شیر چه می شود؟!

پایان پوست شیر چه می شود؟!
سریال «پوست شیر» بعد از سه فصل پر هیجان و استرس زا، امشب به ایستگاه پایانی خود می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «پوست شیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی که از پلتفرم فیلم نت از ابتدای مهر ماه سال گذشته پخش خود را آغاز کرده بود، بعد از گذشت سه فصل پر از هیجان و استرس، امشب به اتمام می رسد.

سریالی که بدون شک یکی از موفق ترین مجموعه های نمایشی شبکه نمایش خانگی بوده است؛ سریالی که در زمان پخش، از ابتدا تا همین نقطه پایانی از نفس نیافتاد و برای بیننده همیشه تازگی و هیجان خود را حفظ کرده بود. جمشید محمودی به عنوان کارگردان و نویسنده به همراه رضا بهاروند، دیگر نویسنده این سریال با نوشتن فیلمنامه ای با کمترین گاف سینمایی، هر قسمت برای مخاطبان خود ورقی جدید رو می کردند تا جاییکه در برخی قسمت ها آنها را به حدی از استرس می رساندند که حتی بعد از تماشای آن قسمت، تا چندین ساعت این هیجان همراه آنها بوده است.

تماشاگران «پوست شیر» بارها با این سریال گریه کرده اند، خندیده اند، مشق عاشقی کرده اند و پا به پای نعیم، رضا پروانه و صدرا دنبال ساحل همه جا را زیر و رو کرده اند تا شاید نشانی از گمشده دوست داشتنی سریال به دست آورند و وقتی با همه وجود موقع پیدا کردنش در کنار پدر و مادر ساحل و برای تنهایی محب اشک ریخته اند، نخواسته اند تا مرگ او را باور کنند و حالا که قاتلی روانی به نام منصور پیدا شده، همه منتظر لحظه انتقام هستند؛ اما واقعا پایان پوست شیر چه می شود؟!

به عقیده بسیاری از منتقدان و کاربران شبکه های اجتماعی، در این چند سال اخیر، سریال «پوست شیر» از معدود سریال های شبکه نمایش خانگی بوده که در زمان پخش آن، بسیاری از مردم را با خود همراه کرده و صحبت از آن نقل محافل خانوادگی بوده است و همین نشانه ای بزرگ از موفقیت این سریال است؛ پوست شیری که با وجود اشکالات اندک در کارگردانی و حتی فیلمنامه، توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان و مردم را به دست آورد و این دیده شدن برد شیرینی برای برادران محمودی و همه تیم «پوست شیر» است.

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، مجتبی پیرزاده، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه به گواه بسیاری یکی از بهترین بازی های کارنامه هنری خود را انجام داده اند و این گذاره را می شود از بازخورد همان تماشاگران و منتقدانی سراغ گرفت که در زمان پخش این سه فصل، یادداشت های فراوانی نوشته اند و نقش آفرینی های ستاره های پوست شیر را ستایش کرده اند.

بدون شک پایان بندی این سریال در ذهن و قاب تصویر تماشاگران و طرفداران آن تا مدت ها خواهد ماند اما مهم تر از قسمت پایانی، دیدن و تماشای سه فصل پر از هیجان و استرسی بود که با «پوست شیر» برای تماشاگران بوجود آمد و بعید می دانم تا مدت ها سریالی جایگزین آن شود.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش قسمت آخر سریال پوست شیر مشخص شد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه