اخبار داغ

یادداشت محمد ایزدپناه درباره لیگ برتر بسکتبال

قهرمانی قابل پیش بینی شهرداری گرگان

قهرمانی قابل پیش بینی شهرداری گرگان
محمد ایزدپناه مربی و کارشناس بسکتبال در یادداشتی به بررسی عملکرد شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال پرداخت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال یک اتفاق قابل پیش بینی بود. شهرداری گرگان تیم قدرتمندی است. این تیم دو بازیکن خارجی خوب داشت که توسط نیمکتی خوب و کامل حمایت می‌شدند. در تیم شهرداری بازیکنان ذخیره در هر لحظه از بازی به راحتی جای بازیکنان اصلی را پر می‌کردند.

تیم کاله در فینال هر آنچه در توان داشت رو کرد و بازیکنان این تیم، تلاش خود را کردند، ولی تنها بازیکن خارجی کاله در حدی نبود که تعیین‌کننده باشد و از پس بازیکنان باتجربه شهرداری بربیاید.

تماشاگران تأثیر زیادی در موفقیت شهرداری گرگان به ویژه در مرحال پایانی و فینال نخست داشتند و باعث شدند که شهرداری در خانه به راحتی بازی کند و برنده شود. در بازی دوم اما بازیکنان کاله، پا به پای شهرداری امتیاز گرفتند و خیلی باغیرت عمل کردند. باید بگویم چند اشتباه از بازیکنان تیم آمل باعث شد تا پیروزی از دسترس آنها خارج شود. شهرداری گرگان روی کاغذ،‌ تیم قوی‌تر بود و در زمین هم این موضوع را نشان داد. قهرمانی، حق شهرداری گرگان بود.

محمد جمشیدی در قهرمانی شهرداری غیرقابل انکار بود. جمشیدی، سه چهار پیش، سرحال‌تر بود و درخشش بیشتری داشت. او بازیکن تعیین‌کننده‌ای است، ولی نمی‌دانم چرا درخشش چند سال پیش را ندارد. جمشیدی قبلا خیلی کم‌نوسان داشت و با این حال، بازیکن باتجربه‌ای است و مهره کلیدی تیم شهرداری به حساب می‌آید که می‌تواند بازیکنان را در زمین به خوبی هدایت و رهبری کند. او برای حضور بهتر در تیم ملی باید وضعیت فیزیکی خود را بهتر کند.

تأثیرگذاری پری پتی گارد آمریکایی شهرداری گرگان در این تیم بسیار ملموس و ویژه بود. پتی بازیکن سازنده و خوبی است و هماهنگی او با بهنام یخچالی، مشکل گلزنی تیم شهرداری را کاملا برطرف کرده بود. پتی به بازیکنان دیگر تیم کمک می‌کرد تا با آرامش و اعتمادبه‌نفس بیشتر و بهتری بازی کنند.

محمد ایزدپناه – مربی و کارشناس بسکتبال

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه