اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

تازه های تیرماهی پلتفرم ها / عقربی عاشق و جزیره ای جادویی برای کودکان

تازه های تیرماهی پلتفرم ها / عقربی عاشق و جزیره ای جادویی برای کودکان
از هفته آینده دو سریال «عقرب عاشق» در ژانر ملودرام و تخیلی و «جزیره جادویی پیکولو» برای کودکان راهی شبکه نمایش خانگی خواهند شد تا تیرماه پلتفرم ها را داغ تر کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از سریال های شبکه نمایش خانگی به اتمام رسیده و پلتفرم ها بلافاصله برای حفظ مخاطبان و تماشاگران خود، مجموعه های نمایشی جدیدی را جایگزین آنها می کنند؛ یکی از نکات مثبت پلتفرم ها توجه به ژانرها و تماشاگران در سنین مختلف است و بر همین اساس بزودی از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو، دو سریال جدید «عقرب عاشق» در ژانر ملودرام و تخیلی و «جزیره جادویی پیکولو» برای کودکان راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

عقربی که عاشق می شود

سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی رضا محقق و به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» در ژانر تخیلی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و قرار است به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مانند حسد و دروغ بپردازد. 

محمدرضا فروتن، آرمان درویش (که در ملکه گدایان چهره شد)، شقایق فراهانی، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل از بازیگران این سریال هستند و محسن چاوشی خواننده مطرح پاپ تیتراژ این سریال را خوانده است.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌میرد. او را در سردخانه می‌گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می رود. این ملودرام تخیلی بزودی از 12 تیرماه جایگزین سریال «سرگیجه» شده و به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

درباره سهیلی زاده که مخاطب را می شناسد

حسین سهیلی زاده از نیمه دهه هفتاد به مدت ۲۰ سال سریال های زیادی را برای تلویزیون ساخته که بسیاری از آنها در زمان خود خیابان خلوت کن می شدند؛ ترانه مادری، دلنوازان، فاصله ها و آوای باران از سریال های ماندگار و پرتماشاگر سهیلی زاده برای رسانه ملی است که علاوه بر داستان سریال، تیتراژهای پایانی آنها که معمولا با صدای علی لهراسبی خوانده می شد، شهرت خاصی پیدا کرده بود.

اما از نیمه دهه نود آقای سریال ساز راهی شبکه نمایش خانگی شد و حالا «عقرب عاشق» سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده نمایش شده است.

سفر کودکان در جزیره جادویی «پیکولو»

سریال «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی به زودی از شنبه دهم تیرماه و به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر خواهد شد.این سریال کودک، محصولی از نوآر کارن فیلم است و تهیه کنندگی آن را برادران کیایی به عهده دارند. مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: پیکولو جزیره‌ای جادوییست که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه